Aviseringar
Rensa alla

Värdelöst liv


Folk är fan dumma i huvudet, hur svårt kan det vara [confused]


   
SvaraCitera

robin15:

jo

för att du tänker så. tänk annorlunda, tänk om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt är så jävla piss, vadå hur svårt kan de vara? De är jävligt svårt!
Nu jävlar ska jag dricka sprit sen ska jag sova tills ja inte orkar sova mer. Ja försöker att inte bli deppad men de e fan inte lätt..
faaan gonatt.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

hur svårt kan det vara

det är inte lätt att leva

robin15:

faaan gonatt.

godnatt


   
SvaraCitera

skitliv:

det är inte lätt att leva

Saker är inte svårare än vad man gör dem

/ Dr. Phil

[zzz]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Dr. Phil

[love]


   
SvaraCitera

skitliv:

[love]

Jag hatar det där arroganta aset [zzz]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Jag hatar det där arroganta aset

du är avundsjuk på honom för att du inte kan bli en lika bra psykolog [crazy]


   
SvaraCitera

skitliv:

du är avundsjuk på honom för att du inte kan bli en lika bra psykolog [crazy]

Har inte som mål att bli psykolog, så det är chill [wink]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Har inte som mål att bli psykolog, så det är chill

[rolleyes]


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera

dont cry [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså jag vet att jag är fett feg och svag, men kan fan inte gå fram till henne o ba du jag gillar dig som fan kan du sluta dissa mig?
Jag känner mig obekväm och mobbad, de e ju inte bara hon jag har ju inga riktiga polare heller, men ja försöker, för typ 3 månader sen hade jag 1 polare typ, har ju kämpat som fan för att få fler och det har jag fått oxå, men jag har ingen jag vet jag kan lita på än :S
Har så jävla pissigt liv, jag försöker att alltid vara glad bland kompisar och dom jag snackar med, och tror jag är de oxå..
Vet inte vad jag gör för fel kanske måste lära mig snacka mera..
Jag röker inte och så satt dom kanske tycker jag är en jävla fjant..
Men pallar inte röka de är inte gott, inte kul, man luktar skit och får fula tänder och dålig kondis.
Jag går inte på några fester heller för jag är obekväm med mig själv, fast jag skulle gå om nån frågade mig men de är de ingen som gör:(
Jag känner mig asmobbad, men jag har inte hört att folk snackar skit om en eller så så jag vet inte..

Hatar detta, allt går åt helvete oxå jag är inte motiverad för någonting, kommer fan börja gråta snart.[tard]


   
SvaraCitera

robin15:

Hatar detta, allt går åt helvete oxå jag är inte motiverad för någonting, kommer fan börja gråta snart.

Jag hatar också hur mitt liv har varit, hittils. Och nej, jag har inte träffat mitt livs kärlek och jag har inte fått någon bästa kompis, men jag har börjat tänka positivt. Du MÅSTE börja göra det.
Jag tror visst att du är motiverad, om inte annat till ett bättre liv? Dåså, se till så att det blir så som du vill.
Ja, du måste nog börja snacka mer, men du ska definitivt inte börja röka, supa elr what ever.

Var gör du om dagarna? Går i skolan elr?


   
SvaraCitera

robin15:

nu ska supa till och hoppas att nån svarar för jag kommer att må skit om de här inte löser sig..

supa ensam [n]


   
SvaraCitera