Aviseringar
Rensa alla

Värdens bästa mobiltelefon?


Ämnesstartare

Hur många har haft en sådan?
Den bästa telefonen för telefonsamtal och sms [confused]
Jag har min kvar i högsta hugg om jag skulle ledsna på smartphones [wink]

nokia3310_10180397_35678011_136340797.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Vilken är då värdinnans bästa mobiltelefon?


   
SvaraCitera

Ja min android blev väl småtråkig efter ett tag, men jag kan ju glo film på den och ha over 13gb musik på den samt kolla min FB, så den är ju bättre än den där. >.>

Btw död åt alla iphone fags[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väll upp till var och en men den mest sålda är iaf Nokia 3310 på bilden [wink]


   
SvaraCitera
Paseo

ToxicWithaHintOfSteam:

Btw död åt alla iphone fags

Jaa fytusan håller med

mrman:

Hur många har haft en sådan?

Jag har haft hihihihihi. Fast tycker sms är lättare med såna där minitangentbord.


   
SvaraCitera

snygg stavning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade aldrig en sådan mobil. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade en 3310 med ett amerikanskt skal över hela i form av deras flagga, fråga inte varför.. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hade en 3310 med ett amerikanskt skal över hela i form av deras flagga, fråga inte varför..

Du hade en åtminstone. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Du hade en åtminstone.

Njae, eller tja.. Tjatade om att jag ville ha en mobil, alla andra hade liksom.. Men jag fick inte.. [sad] Sen när jag fyllde 10 fick jag en som jag och syrran egentligen skulle turas om att ha, men jag hade den för det mesta.. Köpte min första när jag gick i 7:an tror jag, en Sony Ericsson Z600. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Njae, eller tja.. Tjatade om att jag ville ha en mobil, alla andra hade liksom.. Men jag fick inte.. Sen när jag fyllde 10 fick jag en som jag och syrran egentligen skulle turas om att ha, men jag hade den för det mesta.. Köpte min första när jag gick i 7:an tror jag, en Sony Ericsson Z600.

Z600 var en riktigt nice mobil som såg ut som en rakapparat [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Njae, eller tja.. Tjatade om att jag ville ha en mobil, alla andra hade liksom.. Men jag fick inte.. Sen när jag fyllde 10 fick jag en som jag och syrran egentligen skulle turas om att ha, men jag hade den för det mesta.. Köpte min första när jag gick i 7:an tror jag, en Sony Ericsson Z600.

Första gången jag hade en mobil jag vågade visa mig ute med var typ under vårterminen i nian. [ops][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade 3330, tyckte den var mycket snyggare.
Fast böt skal till ett med Nalle Puh på haha [cool]


   
SvaraCitera

Jag hade en :
Image

Så jävla snygg.

EDIT:
Fast jag hade den blåa. Testade fem olika bilder från google men ingen gick. mummel mummel.


   
SvaraCitera