Aviseringar
Rensa alla

Värderar djur högre än människor


Ämnesstartare

När jag läser i tidningen eller ser på nyhterna om t.ex barn som blivit misshandlade av sina föräldrar hela livet eller våldtagna och såna saker så känner jag absolut ingenting [tard] mamma kan sitta bredvid och vara helt chockad och jag sitter bara där och rycker på axlarna.
Däremot störtgrinar jag om minsta lilla grej jag hör om att nån behandlat ett djur illa. Och detta tycker vissa folk är jättekonstigt, och när jag säger hur högt ja värdesätter djuren och hur mycket jag faktiskt engagerar mej i djurens rätt och skänker pengar varje månad istället för till t.ex rädda barnen så skrattar en del åt mej.

lite åsikter vill ja ha nu ^^ hur reagerar ni på detta?[crazy][bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

reagerar på samma sett faktiskt [cheers] inte att ja blir precis glad över att barn blir våldtagna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wooo im not alone [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag värderar djur högre än människor och jag gillar det [wink]


   
SvaraCitera

Jag värderar ingenting mer än mina närmsta, dvs min hund, min familj.


   
SvaraCitera

dinegnabatman:

när jag säger hur högt ja värdesätter djuren och hur mycket jag faktiskt engagerar mej i djurens rätt och skänker pengar varje månad istället för till t.ex rädda barnen så skrattar en del åt mej.

grrrr!!!![mad]
förlåt men nu blir jag arg
klart man ska helst skicka pengar till både barn och djur, men SKRATTA ??wtf:S
djur är fan lika mycket värda dom!
och alla som inte tycker så man stoppa upp sina åsikter nånstans.


   
SvaraCitera

läste fel


   
SvaraCitera

zzasoet:

grrrr!!!![mad]

E du en tiger?


   
SvaraCitera

Hezkirin:

E du en tiger?

aa


   
SvaraCitera

zzasoet:

aa

grrr! ja kan oxå!


   
SvaraCitera

Hezkirin:

grrr! ja kan oxå!

hah gulligt.


   
SvaraCitera

jag reagerar inte alls, oftast.


   
SvaraCitera

zzasoet:

hah gulligt.

[cute]


   
SvaraCitera

dinegnabatman:

Däremot störtgrinar jag om minsta lilla grej jag hör om att nån behandlat ett djur illa.

Visst, fint att du gillar djuren och så. Dock så tycker jag att det är en hel del hyckleri om du själv sen häller i dig stora lass kött en timme efter. Eller du kanske är vegetarian/vegan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barn och pensionärer är en sak... när det händer dem något så kan jag reagera ganska ordentligt. samma sak kan gälla i vissa fall där djur har utsatts för plågeri. framförallt i de fall där ägaren (ja i de flesta fallen har djuret en ägare) inte bryr sig ett skit om sina djur, samt vid vivisekering o sånt där. det är riktigt hemskt.


   
SvaraCitera