Aviseringar
Rensa alla

Värderingar mellan killar och tjejer .. ?


Ämnesstartare

Som några kanske har sett innan så skapade jag ett diskussions forum innan vad gällande LAN och spel. sitter just nu och sammanställer lite svar jag fått i den tråden då tanken kom upp "Är det skillnad mellan könen på hur vi värderar våran teknologi?"

Med det menar jag då finns det någon skillnad på om tjejer i allmänhet värderar och använder mobilen mer än vad killar gör? Och är det tvärt om för killar, använder de sig mer av datorn än tjejer?

Så för att snabbt räkna göra en statistisk beräkning på det så vill jag jätte gärna ha så många svar som möjligt på dessa 2 frågor som kommer nedan.

1. Kön?

2. Vad använder du sig mest av i din vardag, mobilen eller datorn?

Tack på förhand!

//Angelica johansson


   
Citera

1. tjej

2. båda lika mycket


   
SvaraCitera

Man
dator


   
SvaraCitera

1. Kille, Eller?

2. Jag använder min dator mycket mer än min mobil för jag smsar inte allt för mycket och datorn erbjuder oerhört mycket mer underhållning än vad en mobil någonsin skulle kunna göra.


   
SvaraCitera

1. Pojk
2. Dator


   
SvaraCitera

1. Hona
2. Dator


   
SvaraCitera

Gluggen91:

Så för att snabbt räkna göra en statistisk beräkning på det så vill jag jätte gärna ha så många svar som möjligt på dessa 2 frågor som kommer nedan.

Kan man kalla fem personers svar på en gråga för statistik :S ?


   
SvaraCitera

1. Man

2. Båda lika mycket men kan bero mycket på vad jag ska göra under dagen. Är jag ledig och inte har något att göra blir det datorn. Är jag ute och reser, spenderar tid med vänner, familj och tränar blir det mobilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

Kan man kalla fem personers svar på en gråga för statistik :S ?

Har startat en likadan tråd på en annan hemsida också. 🙂 men håller med dig helt klart att 5personer är lite lite för att dra en statistisk uträkning på. 🙂


   
SvaraCitera