Aviseringar
Rensa alla

Världen är så jäkla äcklig och ytlig


Ämnesstartare

Vi har alla blivit inpräntade att vi duger som vi är. Men nej det gör vi så fan inte heller. Ska man lyckas i livet så är det fan bara dom som har helt jämn hud fina drag samtidigt som man ändå ska sprida en uppfattning om att man respekterar alla oavsett hur dom är ( typ Oscar Zia eller Eric Saade och Frans som alla tyckte var så äckligt gullig och Zara Larsson och alla falska jävlar som är med på MTV. Är så jävla trött på mänskligheten och världen med det faktumet att vi bara är djuriska rövhålsapor som bedömer varandra på ytan och vilken status i flocken vi har. Åt helvete med det! Åt helvete med allt. Jag är inte intresserad av nånting längre. Jag är inte intresserad av att lyckas och jag ger fullständigt fan i  förhållande. Jag vet att alla ljuger! Jag har försökt med allt men nu får närmsta islamisten i min by gladeligen skjuta mig i focking huvet. Eller nej vänta! ge mig en Burka så jag kan gömma mig istället! Fan ända sättet att slappna av i det här jävla pisssamhället!


   
Citera
Ämnesstartare

Det finns andra mål än att vinna melodifestivalen. Vissa skulle även säga att dessa är vettigare. Du kan ta't lugnt.


   
SvaraCitera

Varför bry sig om fårens åsikter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Det finns andra mål än att vinna melodifestivalen. Vissa skulle även säga att dessa är vettigare. Du kan ta't lugnt.

Problemet är att jag kanske har en massa mål men som jag upplever inte går att uppfylla på grund av mitt utseende. Jo jag kanske vill ställa upp i melodifestivalen! Bara de att jag först måste genomföra en massa plastikoperationer först. Detta medans andra i stort sett fick allting gratis (Måns zellmerlöv) Jag använder bara melodifestivalen som ett konkret exempel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahe:

Problemet är att jag kanske har en massa mål men som jag upplever inte går att uppfylla på grund av mitt utseende. Jo jag kanske vill ställa upp i melodifestivalen! Bara de att jag först måste genomföra en massa plastikoperationer först. Detta medans andra i stort sett fick allting gratis (Måns zellmerlöv)

0srvr1O.jpg

Han snubben lyckades ju trots allt vinna. Så Utseende kanske inte är allt. Var glad över det du har som inte dem har. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

0srvr1O.jpg

Han snubben lyckades ju trots allt vinna. Så Utseende kanske inte är allt. Var glad över det du har som inte dem har. 

Han är fräsh för sin ålder. Jag ser värre ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The whole damn world is just as obsessed
With who's the best dressed and who's having sex
Who's got the money, who gets the honeys
Who's kinda cute and who's just a mess
And you still don't have the right look
And you don't have the right friends
Nothing changes but the faces, the names, and the trends
High school never ends


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahe: Detta medans andra i stort sett fick allting gratis (Måns zellmerlöv)

Du känner inte till hans bakgrund ens. Icke! Han kanske har kämpat i ett liv före detta, det vet du inte. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

0srvr1O.jpg

Han snubben lyckades ju trots allt vinna. Så Utseende kanske inte är allt. Var glad över det du har som inte dem har. 

O VAD FAN ÄRE FÖR FEL PÅ HANS UTSEENDE?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

O VAD FAN ÄRE FÖR FEL PÅ HANS UTSEENDE?

Jag vet inte. men inte ser han ut som måns zelmerlöw? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

Jag vet inte. men inte ser han ut som måns zelmerlöw? :s

han ser bättre ut Rodnar


   
SvaraCitera

wow välkommen till verkligheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
wow välkommen till verkligheten

tack


   
SvaraCitera
Exner

Hur du upplever världen beror mycket på hur du känner på insidan. 

Titta på inlägget som du har skrivit. Du verkar inte må bra och ha mycket negativitet i livet. Då drar man lätt till dig negativa männiakor. 

Vad brukade du tycka om förr?


   
SvaraCitera
Smilen

Det bara NWO som spelar ett spratt med oss. 


   
SvaraCitera