Aviseringar
Rensa alla

Världens bästa styvdotter [party]


Ämnesstartare

http://www.sexnovell.se/novell/16815/varldens-basta-styvdotter-/

Jag är en man på 28 år som bor tillsammans i en lägenhet med min fru Nina som bara är ett par veckor äldre, och hennes dotter Julia på nyss fyllda 15 år. Vi kommer bra överens vi tre. För att kort beskriva mig själv kan säga att jag är 191cm, har ljusbrunt hår och blåa ögon, är smal och lite halvmuskulös med en kuk på 17cm. När Nina själv var 15 blev hon på smällen, och 11 år senare träffades vi och gifte oss, under en publikfri ceremoni tack och lov. Jag älskar min fru, men jag har alltid tänt lite extra på yngre tjejer och ibland sneglat lite oskyldigt på min söta styvdotter och hennes kompisar. Julia har brunt hår och mörkbruna ögon, är ca 165cm lång med en ganska ordinärt sexig tjejkropp med små fasta bröst och en rund och fast kulrumpa, hon blir alltmer lik sin mor för varje dag som går. Julia och jag har en historia av ”pinsamheter” som vi råkat ut för med varandra. Första gången var hon knappt 12 år och hade klivit ut ur badrummet naken då hon trodde att ingen var hemma, men jag hade precis kommit hem och fick se henne ståendes naken mitt i hallen och stirra lite förskräckt på mig med ett ansikte som bara blev rödare. Och jag bara stod och stirrade tillbaka tills det att hon sprang tillbaka in i badrummet efter några sekunder. Efter det låtsades vi bara som ingenting.

En tid senare fann jag hennes onanerandes i soffan med bara pyjamaskläder på när hon smygtittade på en porrfilm som gick på Canal+. Hon såg mig inte först när jag klev in i rummet bakom henne, men hon vände sig sedan om ändå och fick syn på mig. ”Oj…” sa hon och bytte kanal snabbt, stängde av TV:n och gick i rask takt tillbaka till sitt rum utan att vi sa något mer till varandra. Det mest galna som hänt oss två var i julas för drygt ett halvår sedan när vi semestrade på Lanzarote. Vi hade klivit upp i tidigt en morgon för att ge oss ner till poolen och bada. Julia och jag gick ner tillsammans i förväg medan Nina höll på att fixa till sig på toaletten. Jag hoppade i poolen och Julia strax därefter. Vi var nästan helt ensamma med undantag för ett par gamlingar som solade. Jag och Julia hade till en början ett oskyldigt vattenstänkkrig som mer gick över till brottning. Tillslut upphörde våra skratt när vi stod ganska tätt hopslingrade och tittade in i varandras ögon. Innan jag visste ordet av förde hon ner handen innanför mina badbyxor och rörde vid min kuk, hon runkade den i långsam takt. ”Vad gör du?!” ville jag säga, men jag sa faktiskt ingenting, jag var alldeles för paff. Snart hade hon gett mig stånd också. Hon förde sina läppar närmare mina, men precis innan de möttes backade hon undan, hon såg att hennes mor var på ingång. Julia log ett ondskefullt leende medan hon simmade upp på land igen, medan jag själv var tvungen att ligga i poolen en stund till tack vare mitt stånd såväl som personliga förvirring.

Sedan dess har det varit en ganska tät och genant stämning mellan mig och Julia, vi har inte talat med varandra på samma sätt som förr. Nu ska jag i alla fall börja berätta om det väsentliga. En nylig helg skulle Nina iväg på kryssning med ett par jobbarkompisar, och det var första helgen som jag och Julia fick vara ensamma hemma sedan incidenten på Lanzarote. Ängslig måste jag erkänna att jag var. På en fredag eftermiddag drog Nina iväg, jag och Julia åt kvällsmat tillsammans, men som förväntat sa vi inte mycket till varandra. ”Ska du vara hemma ikväll?” frågade jag. ”Ja, kanske.” fick jag till svar.

Någon timme senare satte jag mig med en öl i soffan för att kolla på fotboll. Julia satte sig också i soffan kort därefter med mjukiskläder och uppsatt hår och frågade om hon fick smaka av min öl, ”Nja, litegrann då” svarade jag. Min fru är annars lite mer strikt angående alkohol och annat. Julia drog i sig några rejäla klunkar, rapade och skrattade. Jag skrattade också och sa sedan ”Stopp nu!” och tog tillbaka ölen. Vi fortsatte att kolla på matchen, vilket jag tyckte var konstigt att hon ville göra med tanke på att hon inte är det minsta sportintresserad, såvida inte Sverige spelar. Hon bytte sitt- respektive liggposition i soffan ganska ofta som om hon var nervös. Som vanligt utbytte vi inte många ord med varandra då vi satt i soffan fram till att matchen tog halvlekspaus. Jag gick iväg på toa, och när jag kommit tillbaka till soffan reste sig Julia och gick iväg. Precis innan andra halvlek skulle börja kom hon tillbaka endast iförd vita trosor och ett kort rosa linne. ”Vad håller du på med?!” frågade jag. Hon passerade mig sakta och plockade upp fjärrkontrollen till TV:n och stängde av den. Hon ställde sig framför mig och sa ”Visst tycker du att jag är söt?” medan hon sensuellt strök händerna på sin mage och utanpå trosorna. Jag fick fram någonting i stil med ”Aou…”

Min blick var som fastnaglad på hennes kropp som tycktes ha blivit enormt sexig. Hennes ben såg så lena ut att de glänste, jag kunde se konturerna av hennes fitta i trosorna och hennes bröstvårtor stod ut ordenligt innanför linnet. Sexigheten förstärktes av den fina piercingen hon skaffat i naveln. Hon satte sig gränsle över mig och sa ”Du vill det här va?” Jag hade fått ett praktstånd som hon förmodligen kände, och hon juckade lätt mot min kuk. Jag hann inte säga någonting förrän hon kysste mig på munnen, jag slöt armarna om henne och kysste tillbaka. Jag undrade vad jag höll på med, men jag kunde liksom inte kontrollera mig själv längre. Att känna hennes varma och sexiga kropp emot min gjorde mig galet kåt. Jag avbröt vår kyss och sa i en sorts undanflykt ”Vänta, det här är olagligt…” ”Nej, jag är faktiskt 15 nu så vi bryter inga lagar.” ”Jaså, det har du kollat upp?” ”Japp” sa hon och fnissade. ”Och det är inte som om jag är din riktiga dotter heller.” ”Nej, men vi borde inte göra såhär ändå.” ”Jag vet, och därför blir det extra hett, eller hur?” sa hon och log brett. Min hjärna sa ”Stopp, stopp!” medan kuken sa ”Fortsätt, fortsätt!” Kuken verkade vinna och få övertaget om min hjärna. Hon förde sina läppar mot mina igen och vi kysstes.

Kyssarna övergick till grovhångel medan mina händer trevade överallt på Julias rygg och rumpa. Jag kysste sedan hennes hals för fullt, och efter en stund hejdade hon sig och sa ”Ska du inte ta av mitt linne kanske?” Hon sträckte upp armarna i en påvisande gest. Jag tog av hennes linne så att hennes små fasta bröst blottades. ”Gör det något att jag har små bröst?” sa hon. ”Jag vet att du gillar mammas bröst som är mycket större än mina.” ”Nej, det gör ingenting, jag älskar små bröst också, dina är underbara. ” ”Bra!” svarade hon med ett fniss. Jag började kyssa hennes högra bröst och sög på hennes bröstvårta som blev alltmer styv, jag smekte hennes rygg medan hon strök mitt hår. Hon stönade till. Jag började kyssa och slicka hennes vänstra till dess att båda hennes bröst var dyngblöta. ”Nu tar vi av dina kläder.” sa hon, och jag tog av min t-shirt. Hon klev av mig och hukade sig på golvet för att ta av mina byxor. När hon fick se mina kalsonger med min stenhårda kuk inuti tittade hon mig i ögonen och såg småhäpen ut. Hon förde sina händer mot mina kalsonger och drog av dem långsamt med ögonen fästa på min kuk som blev mer synlig för varje sekund. Hon kastade iväg mina kalsonger och greppade varsamt min kuk som stod rakt upp. ”Den är större än vad jag trodde.” sa hon utan att ta blicken ifrån min kuk. ”Får jag suga den? Jag vet inte om jag är bra på det.” ”Har du haft sex förut?” frågade jag. Sex var aldrig något vi talade om annars. ”Aldrig sugit… jag har bara knullat med en kille i min klass en gång, men han var färdig efter typ två sekunder.” ”Sug den bara som en isglass.” sa jag. Hon böjde sig fram och slöt sina läppar kring mitt ollon och började suga.

Hon sög mest bara på toppen av kuken. ”Gör jag rätt?” frågade Julia. ”Ja, du är bra på det här. Du kan slicka på den också om du vill.” Det kändes underbart att hon så uppspelt slickade med sin gulliga tunga omkring mitt ollon. Hon spottade en rejäl loska på kuken. ”Du kan ju det här.” sa jag. ”Prova att ta in den så långt du kan i munnen”. Hon lydde mig och fick in nästan hela kuken i munnen innan hon hostade till och skrattade. ”Var jag bra?” frågade hon. ”Skitbra.” sa jag. Hon fortsatte att suga ett tag till medan jag tänkte på vilken tur jag har som har en sådan styvdotter. ”Vill du bli slickad nu?” frågade jag. ”Ja!” svarade hon med en brinnande blick.

Vi reste oss och kysstes en kort stund innan vi bytte plats. Hon satt nu på soffan och jag stod på knä framför. Hon rodnade sådär sött som hon brukar göra ibland när jag drog ner hennes våta trosor. Hennes fitta var liten och fin och helrakad. Jag lade undan trosorna och sa att hon skulle sära på benen. Julia gjorde som jag sa, och jag började slicka hennes fitta som redan strömmade ut läcker fittsaft ordentligt. Jag slickade den långsamt uppifrån och nedifrån, Julia stönade och tog tag i mitt bakhuvud och pressade det försiktigt mot sitt kön. ”Fortare!” sa hon. Jag slickade henne mer ivrigt nu och hennes stön blev allt högre, jag förde in mitt högra pekfinger samt långfingret i fittan och pullade henne medan jag slickade. Hon tog tag i soffan med händerna, krökte ryggen och blev lite mer lealös i benen, hon hade precis fått orgasm. ”Var det skönt?” frågade jag. ”Mmm…” fick jag till svar.

”Knulla mig nu!” sa Julia. ”Knulla mig som mamma.” ”Mamma?” svarade jag. ”Ja, tror du inte att jag hör ibland när ni knullar?” ”Ojdå… visst, jag ska knulla dig som mamma.” sa jag, och hon skrattade till. ”Vi går in i sovrummet.” sa jag och bar upp henne i mina armar. ”Du har verkligen vuxit till dig och blivit sjukt sexig.” sa jag. Hon rodnade igen och kysste mig. Inne i sovrummet lade jag henne på sängen och sa ”Är du beredd nu?” Hon nickade till svar. Jag förde in min kuk i hennes trånga fitta, det gick långsamt, men det gick. När kuken var helt inne gav hon ifrån sig ett högt stön. ”Gör det ont?” frågade jag. ”Lite, men det är mest skönt!” sa hon. Jag började knulla och hon flämtade högre. Jag kysste hennes hals och hon klöste min rygg och mina axlar. Hennes fitta var otroligt skön och tajt, jag fick anstränga mig för att inte komma för snabbt. ”Ska vi byta position?” frågade jag. ”Okej.” ”Vilken vill du prova?” Julia funderade ett ögonblick och sa ”Doggystyle kanske?”

Hon ställde sig på alla fyra med rumpan mot mig. ”Jag vill äta upp din fina rumpa.” sa jag och kysste och bet den lite, hon skrattade igen. Jag förde in kuken i fittan, det gick lättare denna gång. ”Knulla mig hårt nu!” stönade Julia fram. Jag gjorde som hon önskade, knullade snabbt och hårt tills det att hennes stönande nästan förvandlades till högt skrikande. ”Tyst! Grannarna kan ju höra!” sa jag. Fnittrandes försökte hon kväva sina skrik mer. Hennes varma lilla rumpa som daskade mot mig var en vacker syn. Nu knullade jag henne med långsamma rörelser, ut med kuken och sedan djupt in i med den i henne. ”Men fortare! Snart kommer jag…” sa hon. Jag knullade henne riktigt hårt nu och plötsligt föll hon handstupa framåt i sängen och spände kroppen medan hon gnydde. ”Hur gick det där då?” sa jag. ”Skönt…” sa hon efter ännu en orgasm, en starkare än den förra. ”Jag kommer snart också. Vill du prova att rida mig en gång så att jag inte behöver göra allt arbete själv?” ”Okej.” sa hon och drog djupa andetag.

Jag lade mig ner på sängen och tog tag med händerna runt hennes midja och satte henne ovanpå min kuk. Hon tog tag i den och förde in den i fittan. Hon juckade och böjde sig fram och kysste mig. ”Rid ordentligt nu.” sa jag. Hon stödde sina handflator mot mina och började rida i snabbare takt. ”Visst är jag duktig?” sa hon. ”Världens bästa styvdotter.” svarade jag. Hon red vilt nu så att kuken hoppade ut ett par gånger och hon fick stoppa in den igen. ”Vart vill du att jag ska komma?” frågade jag. ”I munnen på mig. Jag vill veta hur det smakar.” ”Okej, var beredd nu då” sa jag. Hon ställde sig på knä, sträckte ut tungan och gapade. Jag runkade i några sekunder och utlöste sedan en stor sats i hennes mun med 7 stora sprut. Det var en av mitt livs skönaste orgasmer. Mycket rann ner för hennes mun och på hakan. Hon torkade av sig med handen och slickade ren den med ett leende. ”Det var lite salt, men gott.” sa Julia. ”Var jag lika skön som mamma?” ”Skönare” sa jag. ”Får jag sova hos dig sen inatt?”. ”Bara om du lovar att inte berätta om det här för någon, särskilt inte för mamma”. ”Lovar!”


   
Citera
Ämnesstartare

Orkar inte läsa nu, kanske gör det senare. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IronWolf:

Någon timme senare satte jag mig med en öl i soffan för att kolla på fotboll.

IronWolf:

Var jag lika skön som mamma?

Dold text: Den här sex-novellen var mer komisk än realistisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahah jag tänkte lite innan jag såg att det var en sexnovell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IronWolf:

Knulla mig som mamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon var alltså 13 när hon fick sin dotter? Chaise.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Hon var alltså 13 när hon fick sin dotter? Chaise.

IronWolf:

När Nina själv var 15 blev hon på smällen

[wink]
men jag fattar, fick det också till 13


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IronWolf:

På en fredag eftermiddag drog Nina iväg

IronWolf:

Någon timme senare satte jag mig med en öl i soffan för att kolla på fotboll

Men fan va overkligt, finns ju förfan ingen klok fotboll att kolla på en fredag. Det här förstörde hela novellen nu[mad]


   
SvaraCitera

Buddah:

Hon var alltså 13 när hon fick sin dotter? Chaise.

Hahahah jag reagerad på den dåliga mattekunskapen också[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev kåt bara av att läsa, skulle gärna vilja knulla Julia [blush]


   
SvaraCitera