Aviseringar
Rensa alla

världens fetaste mamma - vill bli fetast i världen


Ämnesstartare

http://existenz.se/out.php?id=38456

hahahahh seriöst?

kolla skorna btw, gulliga fötter.[love]

disktuin: HUR LÄNGE KMR HON ÖVERLEVA TROR NI


   
Citera
Ämnesstartare

Jag som hade ett förtroende för dig.. Du skulle ju inte avslöja att det var min mamma.


   
SvaraCitera

tycker det är sexigt med valkar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja är man sjukligt fet ska man väl vara fetast, löpa sin lina ut likt stora personer så som amy winehouse, adolf hitler och unabombaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy faaaaaan [cry]

Fan vad mat hon får i sig :O kan mata en hel by med allt de gär ju [sad]

Hon lever nog 5-8 år till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Korkade wttant. Men det blir väl lite som med kariesexperimenten, nu får vi ändå veta...
Såg en dokumentär med feeders och deras tanter där det var några som hade liknande drömmar, även om det mest var gubbarna som drev på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollade på ett program om tjockisar igår.
190kg+ är tydligen farligt. Flera som var med i programmet vägde 400kg+, en över 500kg.
Så lycka till med att överleva så länge till henne som vill äta ihjäl sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

190kg+ är tydligen farligt.

Långt under det är också farligt, om du är kort.


   
SvaraCitera

isola:

Såg en dokumentär med feeders och deras tanter där det var några som hade liknande drömmar, även om det mest var gubbarna som drev på.

Såg också ett. Det var en man som ville att sin fru skulle vara fetast i världen så han matade henne jämt. Kul för deras barn...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Det var en man som ville att sin fru skulle vara fetast i världen så han matade henne jämt. Kul för deras barn...

Så var det på den jag såg också, han var svart och hon vit minns jag. Så hade de en liten smal unge som ingen verkade mata.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Långt under det är också farligt, om du är kort.

Sluta skrämma mig [sad]
är kort o tjock redan [cry]


   
SvaraCitera

isola:

Så var det på den jag såg också, han var svart och hon vit minns jag. Så hade de en liten smal unge som ingen verkade mata.

Jaa precis. Tycker det är hemskt. Jag gillar honor som har kött som man kan klämma på. Men förstår inte hur man vill vara så står så att man blir extremt begränsad. [shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Sluta skrämma mig [sad]
är kort o tjock redan [cry]

haha flåt menade inte [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Jag gillar honor som har kött som man kan klämma på. Men förstår inte hur man vill vara så står så att man blir extremt begränsad. [shake][shake]

Eller hur! Det mår man ju inte bra av varken psykiskt eller fysiskt, fångad i ett fettfängelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det brukar sägas att det viktigaste man ska ha är drömmar.


   
SvaraCitera