Aviseringar
Rensa alla

världens nödvändigaste poll


Ämnesstartare

...om hitler du stötte på hitler på en fest nånstans, kåt som fan, skulle du ligga med honom?

Image


   
Citera
Ämnesstartare

mörknäs:

nein 🙁 (Du röstade på detta alternativ)

Är inte homosexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blodsband:

Är inte homosexuell.

men fatta vilken grej att dra up på fester! samt, fota hela händelsen och göra affischer, som du kan sätta upp på slumpmässiga ställen i norrländska byar, tillsammans med ditt telefonnummer. bara för att se vad som händer? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

JAWOLL MEIN FÜHRER [blush] (Du röstade på detta alternativ)

Jag skapade en sån här tråd 2006 btw. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

men fatta vilken grej att dra up på fester! samt, fota hela händelsen och göra affischer, som du kan sätta upp på slumpmässiga ställen i norrländska byar, tillsammans med ditt telefonnummer. bara för att se vad som händer? [cute]

Jag är inte speciellt sexuell av mig, sen så går jag inte ens på fester så. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisk_den_tredje:

Jag skapade en sån här tråd 2006 btw. [zzz]

tidsparadox, för jag är övertygad att det var du som gjorde en repost av mig! [no-no]

Blodsband:

Jag är inte speciellt sexuell av mig, sen så går jag inte ens på fester så. [wink]

men dåså, då har du ALL anledning att knulla med hitler! en ursäkt att lämna festen i fråga? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

men dåså, då har du ALL anledning att knulla med hitler! en ursäkt att lämna festen i fråga? [cute]

Varför ska jag gå dit öht? ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blodsband:

Varför ska jag gå dit öht? ;(

du är där! hur du kom dit är oviktigt, men du är det. källa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

nein 🙁 (Du röstade på detta alternativ)

av det goda skälet att jag redan har pojkvän och inte vill vara otrogen mot honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

av det goda skälet att jag redan har pojkvän och inte vill vara otrogen mot honom

men herregud, hitler måste ju ändå vara ett undantagsfall? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

men herregud, hitler måste ju ändå vara ett undantagsfall? [no-no]

jag har frågat min pojkvän om ett frikort (på hellogoodbye killen) men han sa nej, så hitler är inte heller någon möjlighet tyvärr. blir jag singel en dag ändras der ju såklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

jag har frågat min pojkvän om ett frikort (på hellogoodbye killen) men han sa nej, så hitler är inte heller någon möjlighet tyvärr. blir jag singel en dag ändras der ju såklart

men alltså, det känns som att det ska vara en grej mellan dig och hitler! [no-no]

men såhär då, om HAN kom hem från en fest morgonen efter lite lätt bakfull, och sa att han knullat med hitler, skulle du bli sur på honom? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

men han sa nej

Visste väl att Schlook var en fascist. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charon:

Visste väl att Schlook var en fascist. 🙁

men seriöst. monogami UPPHÖR när HITLER äntrar dansgolvet! [party]


   
SvaraCitera

Alltså, jag funderar över saken.


   
SvaraCitera