Aviseringar
Rensa alla

Världens största finne? (jätteäckligt)


Ämnesstartare

vad säger ni, känns som hon håller på i en evighet...

*ni bör inte titta ifall ni äter något eller liknande..


   
Citera

Gosigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast det där är ju inte en finne. det är en/ett aterom[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade såna, ärren efter operationssnitten känns ungefär som att ha högrev mellan kindtänderna fast på ryggen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2:08 är galet!


   
SvaraCitera

Ah älskar sånt här. Verkligen känns i hela kroppen.
Grejen är dock hur man kan låta det så långt. Jag menar den där har säkert tagit flera veckor att svullna upp så.

Bara jag känner en liten kulle så är jag snabbt där och klämmer bort det. [y]


   
SvaraCitera

Jag önska att jag aldrig såg på videoklippet.
Ussshh säger jag bara [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Kroppen och Sjukdomar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Bara jag känner en liten kulle så är jag snabbt där och klämmer bort det. [y]

Sådana där går inte bara att klämma bort. Ofta sitter de långt in och måste mogna innan det går att klämma de. Har själv haft en mindre sån mitt på skinkan... vettifan hur den kom dit.


   
SvaraCitera

Statslös:

Ofta sitter de långt in och måste mogna innan det går att klämma de.

Njae vet inte asså. Så mycket var betyder att det vart sådär väldigt länge. Vi pratar om veckor, kanske till och med en månad eller två.

Tror nog snarare att de är sånna som gör som doktorn säger typ ''låt det mogna så tar vi bort det här på sjukan sen'' och de är mest ''okej''.

Typ som hon tjejen som hade en jävla larv i huvet och läkaren typ kvävde den men det skulle ta några dar så hon skulle ha kvar den i huvet innan de kunde ta ut den.

Helvete heller!! hade jag sagt och typ slitit ut den själv.
Det är något med mig och främmande objekt i huden. Måste få bort det annars förföljer det mig i drömmarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EUW EUW EUW EUW EUW WTF


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Njae vet inte asså. Så mycket var betyder att det vart sådär väldigt länge. Vi pratar om veckor, kanske till och med en månad eller två.

veckor, månader? jag är rätt säker på att det handlar om år, kanske två siffrigt..


   
SvaraCitera

Är lyckligt äcklad nu.


   
SvaraCitera

noboundaries1:

veckor, månader? jag är rätt säker på att det handlar om år, kanske två siffrigt..

Ja det är ju jättesvårt att säga. Jag är nog rätt säker att det har vart märkbart ett bra tag. Man känner när något sitter i huden som är infekterat. Kanske gör ont med. Fan hade fått spader på en sån grej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åhnej


   
SvaraCitera