Aviseringar
Rensa alla

Världsherravälde?


Ämnesstartare

Vilka skulle kunna tänka sig att rösta på mig vid eventuella val? Behöver veta detta då jag ska avgöra om makten bör tas över via demokrati (heh), eller våld. Har mina polare på dh, de har lovat att göra reklam för mig, även om de verkade lite skeptiska.

Kan ni göra en sak för mig btw? Om ni är på dh, leta upp en monter för "aleholmsskolan", där står det typ tre pers, två killar och en tjej. Gå fram till den kille som är tjockast, och fråga honom om han kan berätta lite om jonathans planer för världherravälde, och om han kan förklara varför just jag ska kontrollera världen. Snälla? Han komer typ dö xD

Aja, nog med skitsnack, vem kan tänka sig att rösta på mig vid eventuella val (vet inte om det kommer bli på stats-, eller världsnivå.)


   
Citera

vet inte ens dina åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

vet inte ens dina åsikter.

Ah, just det.

Mina åsikter är att jag är född till att kontrollera världen, dvs en allmän diktator, jag kommer åka omkring och göra diktatorsaker (typ pussa spädbarn och sån skit), sen när jag väl tatt över världen ska jag fixa en insatsstyrka som åker omkring och kollar upp så att folk gör ngt vettigt och inte bara typ hittar på formulär, isf blir de avskaffade och satta på att jobba med jordbruk istället, kommer även föra in obligatorisk vegitarianism, iaf några dagar i veckan, för att chilla upp klimatet, sätta en skatt på ca 15-20%, ha välfärdssystem, som i sverige (dock mer stränga kontroller, inga som bara glider på a-kassa här inte) fixa massa cpjobb till folk som inte vill jobba, typ platta till jorden så vi slipper uppförsbackar. Kommer även låtsas avskaffa ipred, och lägga in en typ "teleavgift", fast för media, och med den införa legal nedladdning. mm, något speciellt du är intresserad av?


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Skulle rösta på dig om jag fick leva som björn i skogen, slutade avverka björnarnas ställen, och fridlyste alla björnar!

jojOzZz:

obligatorisk vegitarianism

Även om man lever som björn? [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undertow:

Med ett sjysst järnrör slår man hela världen med häpnad

ty

Rejmond D Röjter:

Skulle rösta på dig om jag fick leva som björn i skogen, slutade avverka björnarnas ställen, och fridlyste alla björnar!

Självklart kommer jag sätta miljöfrågor rätt högt, och fridlysa iaf hotade björnarter, Och alla kommer att ha rätt att leva sina liv som dem vill (utom fjortisar)

Rejmond D Röjter:

Även om man lever som björn? [n]

björnar är all-ätare, fifn, du får käka blåbär ngra dagar i veckan.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

björnar är all-ätare, fifn, du får käka blåbär ngra dagar i veckan.

Självklart skulle jag inte bara vilja äta kött, men som björn kan man inte ha speciella "kött dagar" och "Bär dagar"... Man tar det som det kommer liksom.. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Självklart skulle jag inte bara vilja äta kött, men som björn kan man inte ha speciella "kött dagar" och "Bär dagar"... Man tar det som det kommer liksom.. [y]

ah, men om jag kräver att man käkar vegetariskt minst 40% av tiden, så bör det la inte vara ngra problem? Bosätt dig bara vid ett buskage.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

ah, men om jag kräver att man käkar vegetariskt minst 40% av tiden, så bör det la inte vara ngra problem? Bosätt dig bara vid ett buskage.

Nej nej, en björn lever mycket på växter också, säkert 50% eller något sånt.. Så det bör inte bli något problem [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Nej nej, en björn lever mycket på växter också, säkert 50% eller något sånt.. Så det bör inte bli något problem [smile]

Okej, en fråga bara, varför är det en gorilla på din visningsbild? Din kompis? Annars kommer jag inte ha något emot flerartiga relationer, men de får gifta sig statligt vid eventuella planer på äktenskap.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Okej, en fråga bara, varför är det en gorilla på din visningsbild?

Meh, alla vet ju att en gorillas rå styrka är kolossal! På det sättet är den lik mig, således en värdig avatar för mig [y]
(Eller för att den där bilden är fett nice..[bigcheers])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Meh, alla vet ju att en gorillas rå styrka är kolossal! På det sättet är den lik mig, således en värdig avatar för mig [y]
(Eller för att den där bilden är fett nice..[bigcheers])

Jo, men blev lite konfunderad då du verkade föredra björnar.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Jo, men blev lite konfunderad då du verkade föredra björnar.

Det gör jag, men denna var mer nice som avatar än någon björnbild jag kunde hitta då... Och nu har den liksom fastnat eller vad jag ska säga.. Pallar inte byta xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Det gör jag, men denna var mer nice som avatar än någon björnbild jag kunde hitta då... Och nu har den liksom fastnat eller vad jag ska säga.. Pallar inte byta xD

ah, np


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera