Aviseringar
Rensa alla

värre än 2 girls & 1 cup....


Ämnesstartare

baraföratthehe:

[sad]
DO IT [badgrin]

Aldrig! [cry]
Jag har lyckats hålla mig borta från alla vidriga cirkulerande internetfilmer. Den enda jag råkat sett är One guy one cup.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj shit tur att ehd skrev sådär för jag tänker ej kolla.
för det är enligt mig OBEHAGLIGT [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Aldrig! [cry]
Jag har lyckats hålla mig borta från alla vidriga cirkulerande internetfilmer. Den enda jag råkat sett är One guy one cup.

FAAAN!!!! Bara för det var jag tvungen att googla one guy one cup... TACK FÖR DET [cry] kommer fan inte sova normalt inatt [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

baraföratthehe:

FAAAN!!!! Bara för det var jag tvungen att googla one guy one cup... TACK FÖR DET [cry] kommer fan inte sova normalt inatt [chocked]

Hahaha! Den som gräver en grop åt andra... [badgrin]


   
SvaraCitera

Tänk vad skojigt att väldigt många faktiskt tänder på detta!

Egentligen kan man ju fråga sig vad som är så äckligt. Det är ju bara gammal mat + lite bakterier. Är det färgen? Choklad är brunt också. Det luktar i och för sig inte så smarrigt, men det gör inte surströmming heller och det äter folk. Ärtsoppa ser ut som kräk och det äter man också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Hahaha! Den som gräver en grop åt andra... [badgrin]

HAHA försökte kolla på den igen.... som tur så sprang storebrorsan in mitt i allt och stängde av HAHAHA [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Egentligen kan man ju fråga sig vad som är så äckligt. Det är ju bara gammal mat + lite bakterier. Är det färgen? Choklad är brunt också. Det luktar i och för sig inte så smarrigt, men det gör inte surströmming heller och det äter folk. Ärtsoppa ser ut som kräk och det äter man också.

men bajs är fortfarande bajs... D: jag menar... hur ofta skiter man någon i ansiktet [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker ej kolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tänker ej kolla.

chicken [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

baraföratthehe:

chicken [bigsmile]

Nä, det intresserar mig inte bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill inte se [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

baraföratthehe:

HAHA försökte kolla på den igen.... som tur så sprang storebrorsan in mitt i allt och stängde av HAHAHA [sad]

Var det för att rädda dig eller? Annars skulle du ju kunnat visa honom också. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Var det för att rädda dig eller? Annars skulle du ju kunnat visa honom också. [badgrin]

HAHA Det var för att rädda mig. Han hade tydligen redan sett den... [chocked]

Jaxxe:

Vill inte se [blush]

[badgrin]

farbror gugge:

[sad]

Kakaoxo:

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

[bigcheers]
you like it [badgrin]


   
SvaraCitera