Aviseringar
Rensa alla

Värsta fyllan?


whaddup bird: min kuk är bäst!!! Icke!

Tvivlar inte, lovar!
Säker på att du inte är lyrikerN^ bakom DENNA låt? Förvånad


   
SvaraCitera

Gruvan: Tvivlar inte, lovar!
Säker på att du inte är lyrikerN^ bakom DENNA låt?

ska fan skjuta dig i röven Arg


   
SvaraCitera

whaddup bird: ska fan skjuta dig i röven Arg

HjärtaCool


   
SvaraCitera

Det var nog när jag var kompis med en kille som är narkoman. Vi drack vodka och tequila blandat med fanta och sprite, jag fimpade mig på tungan och i pannan.


   
SvaraCitera

brände mig med en cigg typ 10 gånger på armen en gång, kom jag på


   
SvaraCitera

har dödshotat en snubbe, trott att en buske skulle fånga mig och att jag skulle bo i den i resten av mitt liv, sagt att jag kommer att dö, sett en kines med plastpåse och trott stt han skulle döda mig, pratat med maxwinner i telefon(första gng vi pratade) och sagt att jag satt och bajsade, tagit ett glas vatten och gått ner för en trappa och spillt hela glaset på vägen, dragit ner byxorna och lagt mig i sängen med byxorna vid anklarna


   
SvaraCitera

whaddup bird:
brände mig med en cigg typ 10 gånger på armen en gång, kom jag på

Emoooo


   
SvaraCitera

AddeGranberg: Emoooo

nä va mest "lol det gör ju inte ont :S "


   
SvaraCitera

Blev nersupen en söndag och spydde ner halva min lägenhet.


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Sjöng Livin on a Prayer på min brors bröllop för en publik som involverade mina föräldrar, och min farmor. Denna händele slår alla spyor och däckningar med hästlängder.

Finns Hjärta


   
SvaraCitera

Rodnar vafan. Kom med nåt ordentligt!

avd. hargjorttypalltdetutomkräkasnerhellägenhetmenhadeinteenstänkttankenattskrivadetdådetfalleriskugganavalltannatskitjaghaftförmigochråkatutför


   
SvaraCitera

Höll på att råka i slagsmål med en knarkare en gång hemma hos min kompis. En flaska Koskenkorva var inblandad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kompis till mig blev gripen av polisen under kulturnatten. Eftersom fyllecellarna var fulla så fick han åka ut till en annan station, mitt ute i ingenstans. Kompisen var dum och full nog att börja prata om att han hade gömt en massa saker (i fickorna alltså. Men då vart polisen självklart misstänktsam och han blev då "undersökt i arlset" så att säga. När han väl blev släppt så hade han ingen aning om vart han var. Försökte då (smart som han är" att sno en häst och rida hem. Ägaren kom då ut men var snäll nog att låta kompisen ringa dit skjuts. 


   
SvaraCitera

Åh, sno en häst har jag aldrig gjort Hjärta


   
SvaraCitera

EmmaEminem:
En kompis till mig blev gripen av polisen under kulturnatten. Eftersom fyllecellarna var fulla så fick han åka ut till en annan station, mitt ute i ingenstans. Kompisen var dum och full nog att börja prata om att han hade gömt en massa saker (i fickorna alltså. Men då vart polisen självklart misstänktsam och han blev då "undersökt i arlset" så att säga. När han väl blev släppt så hade han ingen aning om vart han var. Försökte då (smart som han är" att sno en häst och rida hem. Ägaren kom då ut men var snäll nog att låta kompisen ringa dit skjuts. 

Hahah! Episkt.


   
SvaraCitera