Aviseringar
Rensa alla

Värsta fyllan?


PMR
 PMR

Hahah, åh, denna natt så hade jag inte min värsta fylla, men jag hade dock troligen en av mina bästa fyllor! 

- Innan fyllan så sket jag hemma så att det blev stopp i toaletten. Försökte med panik att åtgärda det, men insåg efter två timmar att det var lönlöst. Var vatten upp till kanten Gråter

Inatt så har jag:

- Betalat max 30 kr för min alkohol Rodnar

- Kissat i en rikemansträdgård och samtidigt samtalat med en brud som satt ca 10 m bort. 

- Efter mitt kissbesök fått gå in före en lång kö då vakten sagt "Flytta på er, den där bruden ska in!" och samtidigt blinkat åt mig. WTF?! Händer mig ALDRIG! Tardig

- Sett mynt på marken och brustit ut "Men titta vad fina!!" och därmed plockat upp dem och lagt i min ficka.. 

- Blivit småraggad på av tjejer

- Hamnat på mysko efterfest.

- I ren panik slängt in min använda tampong i ett linneskåp, då jag ej hittade någon soptunna. Oskyldig

- Upptäckt på morgonen att mina STRUMPBYXOR ÄR BORTA?! Hur fan lyckas man?! 

(sov över hos min bästa killkompis så hans mamma lånade ut ett par strumpbyxor till mig eftersom mina var borta! Mycket glad)


   
SvaraCitera

spy offentligt är nog det obehagligaste :(. har spytt på randoms och  på ex  som försökte lyfta/flytta på mig. uuurhgh iih

PMR: - I ren panik slängt in min använda tampong i ett linneskåp, då jag ej hittade någon soptunna.

Gråter


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

kukoxo:
spy offentligt är nog det obehagligaste :(. har spytt på randoms och  på ex  som försökte lyfta/flytta på mig. uuurhgh iih
Gråter

Heheh, äh, snubben vi var hos var jobbig så han kommer få en överraskning när han hittar den i framtiden Rodnar


   
SvaraCitera

vet inte vad som hände i helgen. 
det var väldigt obehagligt i alla fall och jag var på en fest där jag kände 1 person och alla andra var typ 6-7 år äldre än mig minst och jag gjorde säkert bort mig asmycket och jag tror jag tog någons knark och jag gömde mig i ett skåp för en kille och sedan så hånglade vi och så spydde jag på toan någon gång också.
vet inte hur jag kom hem. 
har absolut noll minne utav det men jag tror jag hamnade i en taxi med okända människor. 

känns även som om jag var den enda som var full och att alla tittade på mig medlidsamt och tänkte "stackars lilla barn". Gråter

ok är nog inte min värsta fylla egentligen men just nu känns det så. har fortfarande ångest. jobbigt liv osv.


   
SvaraCitera

-Hamnat i bråk med diverse typer

-Ramlat ner i fel yacht

-Gökat

-Hamnat i fyllecell

-Vaknat upp utan minne av hur jag kom hem

-Spelat så jävla mycket Magnus Uggla att folk har fått hans musik på hjärnan

-Spridit Visionens budskap och fått folk att börja leva för den där skiten

-Pissat i tunnelbanor, papperskorgar, på bilar och blivit tagen av snut/säkerhetsvakter

-Sjungit karaoke


   
SvaraCitera
höna

gjorde bort mig en del i frankrike kastade tomater på min han som ägde vingården. låg med en i vinkällaren. vilket typ... alla fick reda på.

har gjort tusen miljoner pinsamma saker på fyllan. länge sen nu dock!


   
SvaraCitera
höna

dagen efter blev jag och min kompis bjudna på lunch. jag hade fortfarande tomatgegg i håret för han hade också kastat på mig


   
SvaraCitera

Att somna i spya är ju aldrig trevligt osv 


   
SvaraCitera

Stekaren: -Hamnat i fyllecell

vare mysigt? 


   
SvaraCitera

whaddup bird:
vi var 4 st som ollade varandras ollon samtidigt, det var stört. inte värsta men det jag kom o tänka på

Lol


   
SvaraCitera

Har typ känt mig lite vinglig.

Glad


   
SvaraCitera

S3ON:

vare mysigt? 

Trevliga cellkamrater 🙂


   
SvaraCitera

höna: gjorde bort mig en del i frankrike kastade tomater på min han som ägde vingården. låg med en i vinkällaren. vilket typ... alla fick reda på.

 : DD

höna: alla fick reda på.

hatar när sånt händer


   
SvaraCitera
höna

kukoxo:

 : DD

hatar när sånt händer

Ville dö


   
SvaraCitera

höna:

Ville dö

förstår abselut den känslan.


   
SvaraCitera