Aviseringar
Rensa alla

Värsta sättet att dö på av följande alternativ?


Smilen
Ämnesstartare

Vad skulle va det värsta sättet att dö på? 


   
Citera

Det som gör ondast för en människa är att brännas levande. Glad


   
SvaraCitera

Med tanke på att alternativ 1 kanske är aktuellt för mig snart så.. men jag vet inte, jag skulle nog hänga mig om jag fick en kronisk sjukdom


   
SvaraCitera

skitsnack:
Med tanke på att alternativ 1 kanske är aktuellt för mig snart så.. men jag vet inte, jag skulle nog hänga mig om jag fick en kronisk sjukdom

är du redan sjuk eller förväntar du dig det (för att det finns i släkten el dyl?)


   
SvaraCitera

av alternativen tror jag det är värst att bli mördad


   
SvaraCitera

sen kan ju mord gå till på olika sätt


   
SvaraCitera

superpojken:

är du redan sjuk eller förväntar du dig det (för att det finns i släkten el dyl?)

Får reda på't snart


   
SvaraCitera

aids låter långt och smärtsamt.

egentligen dör man väl inte långsamt'
man lever, lever lever lever poff död. 

konstigt uttryck egentligen.


   
SvaraCitera

jag har upplevt en seriös överdos på amfetamin (ej avsiktlig, bara dumdristig), det kan jag säga er att det var fan inte kul, varenda muskel i kroppen får kramp, man försöker hitta en ställning som gör att man lider mindre, samtidigt vibrerar ens muskler så jävla mycket att man darrar som ett asplöv. det känns som varenda muskel håller på att förvandlas till sten och hjärtats slag känns som en slägga mot bröstet, orytmiskt och skrämmande känsla. så hjärtinfarkt är nog inget vidare heller.


   
SvaraCitera

låg i tolv timmar i fosterställning tills jag orkade gå upp och halsa i mig en starköl och ett glas vin för att motverka smärtan. 

låg med tummen redo 
hade slagit in 112 på mobilen
hade tummen på grön lur i 10 timmar


   
SvaraCitera

Bilkrasch vill ej lida.


   
SvaraCitera

silver judas:
låg i tolv timmar i fosterställning tills jag orkade gå upp och halsa i mig en starköl och ett glas vin för att motverka smärtan. 

låg med tummen redo 
hade slagit in 112 på mobilen
hade tummen på grön lur i 10 timmar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera

Cancer helt hundra
sett folk ligga inne med det så otroligt sjukt


   
SvaraCitera

skitsnack:

Får reda på't snart

i lungorna?


   
SvaraCitera

Cancer/aids tho
palla liga inne och inte kunna göra ett piss


   
SvaraCitera