Aviseringar
Rensa alla

Värsta saken du gjort på jobbet?


Issen
Ämnesstartare

Ja, hur klantig eller vilken tabbe har du lyckats göra på jobbet?

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6060953.ab

Jag slår inte honom men jag har iaf lyckats krossa en returvagn värd ca 10000 i en återvinningskompremator.


   
Citera

Inte varit där[blush]

Är inte det gammalt klipp?


   
SvaraCitera

Sa att jag ville sluta andra dagen. Det hade jag inte gjort om det inte varit för att chefen var ett jävla svin. Fick höra både det ena och det andra om vilken liten äcklig skit jag var.

Fast det var bara ett sommarjobb, och jag hade inte skrivit på nåt avtal, så han kunde inte göra nåt annat än att se mig gå därifrån. Jag begär inte mycket, men är respekt för sina anställa så jävla svårt [confused]

Det var dumt, eftersom när pappa fick reda på det blev han lite arg, och till skillnad från "chefen" så räcker inte bara ord för honom [ops]


   
SvaraCitera

Råkade "ge bort" inträdesbiljetter för kanske 600 kr när jag slog fel på kassan. Men min chef blev inte arg för ingen hade lärt mig kassan tillräckligt bra.

Annars har jag inte gjort något särskilt...


   
SvaraCitera

Pissat.


   
SvaraCitera

Bajsat stopp i toan [cool]


   
SvaraCitera

Var fullare än jag skulle velat vara på en jobbfest en gång, sa lite pinsamma grejer och framstod nog mest som fånig.

Men det var inget jättefarligt och annars har jag inte tabbat mig sådär värst mycket.


   
SvaraCitera

Somnat.


   
SvaraCitera

jag hällde varmvatten direkt i från kranen i en nappflaska med välling. fanns ingen tid att koka det eller göra någon ny, så jag bara spädde ut det som redan fanns [cry]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera