Aviseringar
Rensa alla

Värsta som har hänt dig?


Ämnesstartare

 Vad är det värsta som har hänt dig i livet under alla år? Något som kanske påverkade dig mycket? 

 


   
Citera

När jag blev självmedveten


   
SvaraCitera
reben

kan man ranka sånt??? 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Uppbrott med exsambon är det värsta jag genomgått. Och att min syster varit fysiskt dålig.


   
SvaraCitera

när en tjock tjej sa att jag var äcklig. om en tjock tjej tycker att jag är äcklig, då är det kört.


   
SvaraCitera
penja

egentligen ingen speciell händelse, men långvarig stress som ständigt tynger. 


   
SvaraCitera

när honolulu tvingade mig att fota en snubbe som märkte det. jag kommer varken glömma eller förlåta henne för det.  tack


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det värsta... finns så mycket.
Men högt upp kommer att min familj förnekar mig för att jag valde att vara ärlig mot dom om att jag inte alls den son dom trodde sig ha.


   
SvaraCitera

Låg döende på sjukhus i dubbelsidig lunginflammation och allvarlig blodförgiftning samt andra otrevligheter. Utöver det har jag klarat mig rätt bra, fysiskt iaf.


   
SvaraCitera

Haha, det må vara idag när jag blev attackerad av ett datavirus. Va kåt som vanligt och surfar in på en grym porrsida och man kollar ju inte bara på en film utan surfar runt. Rätt som de va så kommer det upp en flik där det står att "alla dina filer är krypterade försök inte... betala via... innan den.... Va grymt läskigt och hamnade i chock i 10 minuter men sen fattade jag att det va nån trojan eller nått så jag fortsatte runka. 


   
SvaraCitera

Dog nästan i vattkoppor när jag var tre. Dog nästan när jag drack stark sås, blev också dömd vid nåt tillfälle att leva ensam livet ut. Det finns mer än så men det håller jag för mig själv.


   
SvaraCitera

Jag träffade på en pedofil när jag var 5.


   
SvaraCitera

Att ha haft en frånvarande förälder hela mitt liv och sedan hitta honom när jag fyllde 18år, och få reda på 3 syskon 😮 kan nog säga att de påverkat mig ganska mycket 😮


   
SvaraCitera