Aviseringar
Rensa alla

Värsta svärordet


Ämnesstartare

Hitta på det väststa svärordet ni kan tänka er. Improvicera.  Hål-i-kondomen-barn är inget fint ord, likaså mongolidbarn.


   
Citera

Cisman
Det är som att bli halshuggen


   
SvaraCitera
mens
 mens

är väl skillnad på svärord och nedsättande grejer om handikapp? eller??????? 


   
SvaraCitera
mens
 mens

fredrik lindström where u at


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att kalla någon mongolid är samma sak som att begå folkmord för egen hand med machete. för jag kan bara förhålla mig till svart och vitt och extrempunkter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
är väl skillnad på svärord och nedsättande grejer om handikapp? eller??????? 

Ja, men vissa använder väl sånna ord som svärord, eller nedsättande ord, har inte sagt att det är nått man ska göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Att kalla någon mongolid är samma sak som att begå folkmord för egen hand med machete. för jag kan bara förhålla mig till svart och vitt och extrempunkter.

Tycker du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Att kalla någon mongolid är samma sak som att begå folkmord för egen hand med machete. för jag kan bara förhålla mig till svart och vitt och extrempunkter.

Jag har alldrig använt det ordet, jag bara hörde det, och det här är en tråd för de värsta sväroden, på alla sätt. Jag svär för övrigt alldrig, jag lovar, svär alldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mymlans_Dotter:

Tycker du? 

aa för jag har mens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Jag har alldrig använt det ordet, jag bara hörde det, och det här är en tråd för de värsta sväroden, på alla sätt. Jag svär för övrigt alldrig, jag lovar, svär alldrig.

Du förtjänar att tvångskastreras pga du upprätthåller vidriga strukturer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

Du förtjänar att tvångskastreras pga du upprätthåller vidriga strukturer.

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Va?

nä, du är okej. å de e okej att kalla folk för mongolider. men försök att vara snäll instället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

Du förtjänar att tvångskastreras pga du upprätthåller vidriga strukturer.

Visste inte ens att mongolid var ett ord för down syndrom, fören jag kollade upp det på wikipedia nyss, trodde det var ett annat ord för typ idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Visste inte ens att mongolid var ett ord för down syndrom, fören jag kollade upp det på wikipedia nyss, trodde det var ett annat ord för typ idiot

idiot är också ett ord för någon med downs syndrom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

nä, du är okej. å de e okej att kalla folk för mongolider. men försök att vara snäll instället.

Lovar, har alldrig sagt ett jävla svärord till någon (sa SAGT)


   
SvaraCitera