Aviseringar
Rensa alla

Värt att forsätta?


Ämnesstartare

Tja!

Började träffa en tjej för nån månad sen som jag träffade en ute kväll, hon sov hos mig den kvällen sen efter detta bestämde vi oss för att träffas igen. I början träffades vi ofta och hade kul men nu på senaste från ingenstans verkar de som att tappat intresset :s.

I början vad det hon som hörde av och tog initiativet o.s.v. Men dom senaste gångerna när jag har velat göra nånting så har de slutat med att hon har ställt in när vi hade bestämt att vi skulle träffas (hon ska träffa annat folk).

Nu ställde ja henne mot väggen och frågade varför hon beter sig så? Då sa hon att hon inte villa ha nått seriöst och att hon inte vill att ja ska få känslor för henne.

Nu undrar ja ifall de värt att fortsätta kontakta henne eller ska ja lägga ner? Skulle gärna fortsätta vara me henne om om hon inte vil...


   
Citera

mindeye:

Skulle gärna fortsätta vara me henne om om hon inte vil...

???

Börjar du få känslor för henne så är det en dålig idé att fortsätta kontakta henne.


   
SvaraCitera

förstår inte problemet.

vill hon inte vara med dig så är det väll uppenbart att du inte var vad hon letade efter och där med inte intressant. eller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vill hon inte vara med dig så är det väll uppenbart att du inte var vad hon letade efter och där med inte intressant. eller.

Jo men skulle gärna få reda på varför, känner mig bara misslyckad att hon inte tyckte ja va intressant nog.


   
SvaraCitera

mindeye:

Jo men skulle gärna få reda på varför, känner mig bara misslyckad att hon inte tyckte ja va intressant nog.

Jag tycker inte att du ska ta det personligt. Man passar inte med alla tyvärr och det behöver inte vara mer än så.


   
SvaraCitera

Tydligen sa det inte klick, så det är nog bäst att du drar dig ur detta innan det börjar få alltför stora negativa konsekvenser för dig. olycklig kärlek har nämligen en tendens att få det


   
SvaraCitera

mindeye:

Jo men skulle gärna få reda på varför, känner mig bara misslyckad att hon inte tyckte ja va intressant nog.

välkommen in i klubben!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder min tråd igen. Kan inte släppa detta

Har de senaste 2 veckorna gått runt å funderat mycket på varför hon inte ville ha något seriöst.

E de värt å fråga henne?


   
SvaraCitera

mindeye:

Jo men skulle gärna få reda på varför, känner mig bara misslyckad att hon inte tyckte ja va intressant nog.

Bara för att hon inte vill ha något seriöst betyder inte att hon inte tycker att du är intressant nog. Hon kanske inte bara vill ha ett förhållande, det är inte alla som vill det.

Om du känner att du VERKLIGEN vill veta varför hon inte vill något seriöst, så är det ju klart att du kan fråga henne. Det kan vara så att hon inte är redo för något seriöst, men det kan även vara ett svar du inte kommer gilla, att du inte är hennes typ av kille exempelvis.

Jag tycker egentligen att du borde bara släppa det och tänka på vilken toppenkille hon missar! 🙂


   
SvaraCitera

eftersom du antagligen inte knullat henne än så äre nog en bra idé att du fixar biffen och sen aldrig ringer igen...egentligen skulle du gjort det redan den kvällen ni sov i samma säng, då hade du inte haft det här problemet nu och sen hade du kunnat gå direkt till nästa[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

eftersom du antagligen inte knullat henne än

Jo vi hade faktiskt sex flera gånger [rolleyes]


   
SvaraCitera

mindeye:

värt å fråga henne

Ja, fråga henne absolut om du tror att det kommer göra saken bättre, men det är kanske är mer lämpligt att låta det vara och gå vidare istället?


   
SvaraCitera

mindeye:

Då sa hon att hon inte villa ha nått seriöst och att hon inte vill att ja ska få känslor för henne.

Det betyder, jag gillar dig inte. Och vill inte ha med dig att göra, i kod sanning.
Ge upp henne ist bara. Och avsluta kontakten!
Tycker jag [cheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

mindeye:

Jo vi hade faktiskt sex flera gånger [rolleyes]

då äre ju bara att dissa henne nu när du gjort det viktigaste man kan göra med en biff 🙂


   
SvaraCitera