Aviseringar
Rensa alla

Värt att köpa ps3?


Ämnesstartare

Jo det är så att jag har funderat länge på om jag borde skaffa ps3 och min familj har äntligen bestämt sig för att köpa en ny tv(FULL HD!!!).

Jag har alltid gillat spel ganska mycket men inte för mycket, jag satt förut mycket vid datorn men har kommit ifrån det då jag har börjat vara med kompisar osv.

Min tänke är att spela lite då och då på den men ändå inte spela så himla lite.

Så jag har två frågor:
1. Vilka spel borde jag köpa om jag gillar plattform(men inte krig särskilt mycket)?

2. Är det värt det(nu säljs ju ps3 billigt p.g.a slim versionen)?

Tack på förhand

P.S:Köper oftast begagnat eftersom att det är mycket billigare.


   
Citera
Ämnesetiketter

karleksproblem:

1. Vilka spel borde jag köpa om jag gillar plattform(men inte krig särskilt mycket)?

ratchet and clank är ju rätt givet. Men ps3 är inte så mycket av en plattformskonsoll, dessvärre.

karleksproblem:

2. Är det värt det(nu säljs ju ps3 billigt p.g.a slim versionen)?

Kan bara du avgöra. Jag tyckte det var värt redan när det kom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart det är värt det. En spelkonsol & bluray-spelare i ett! Även om du inte spelar så kan det va kul med lite underhållning på fester!?!?


   
SvaraCitera

[confused] Fråga en affär?


   
SvaraCitera

karleksproblem:

1. Vilka spel borde jag köpa om jag gillar plattform(men inte krig särskilt mycket)?

Nja... vet inte riktigt. Platformsgenren är ju rätt ehm... död. Men jag har för mig att Wii har bättre utbud på platformsspel.

karleksproblem:

2. Är det värt det(nu säljs ju ps3 billigt p.g.a slim versionen)?

Ja, den är värd. Men inte om du BARA vill spela platformsspel, köp då typ ett NES eller nåt.


   
SvaraCitera

karleksproblem:

2. Är det värt det(nu säljs ju ps3 billigt p.g.a slim versionen)?

har för mig att de kommer sälja det mkt billigare fram emot jul när priset ska halveras eller va de sagt 🙂


   
SvaraCitera

McLuver:

Ja, den är värd. Men inte om du BARA vill spela platformsspel, köp då typ ett NES eller nåt.

N64 var ju rätt golden när det kommer till plattform annars : >


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

har för mig att de kommer sälja det mkt billigare fram emot jul när priset ska halveras eller va de sagt 🙂

blir inte så mycket billigare i Sverige dock...


   
SvaraCitera

Budolicious:

blir inte så mycket billigare i Sverige dock...

-.- dumma svennar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det mesta är väl redan sagt redan, men kan väl saga jag också att PS3 är en väldigt prisvärd pryl, du kommer inte bli missnöjd. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Ja, den är värd. Men inte om du BARA vill spela platformsspel, köp då typ ett NES eller nåt.

McLuver:

Nja... vet inte riktigt. Platformsgenren är ju rätt ehm... död. Men jag har för mig att Wii har bättre utbud på platformsspel.

Budolicious:

ratchet and clank är ju rätt givet. Men ps3 är inte så mycket av en plattformskonsoll, dessvärre.

Jag gillar plattformspel men jag gillar även andra sorters så jag tror jag ska köpa det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar tex. batman, prince of perica, god of war osv...


   
SvaraCitera

karleksproblem:

Jag gillar tex. batman, prince of perica, god of war osv...

Batman: Arkham Asylum finns till PS3, Prince of Persia finns också, God of War III är påväg.

Köp den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black Grail:

Batman: Arkham Asylum finns till PS3, Prince of Persia finns också, God of War III är påväg.

Köp den.

Jo jag vet det var därför jag sa det 😛


   
SvaraCitera

go for it [y]


   
SvaraCitera