Aviseringar
Rensa alla

Värt att vänta på iphone 5


Ämnesstartare

Jo, jag har ingen telefon för tillfället. Därför behöver jag en ny telefon så snart som möjligt! :p Dock vill jag ha en iphone. Hade tänk ta en iphone 4. Men sen såg jag att iphone 5 kommer i September. Känns det värt att vänta några månader (mobil-lös) tills dess att iphone 5 har kommit ut? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Android.... just a hint 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du har pengar i överflöd så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej för äpplet brukar ha sån så korkade brister så de blir jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

om du har pengar i överflöd så...

Nej det har jag inte alls. Funderar ju på att spara upp till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Nej det har jag inte alls. Funderar ju på att spara upp till det.

Grejjen med mobiler är att det är lite kul men man tröttnar ändå plus att de ofta tappas eller dyligt. Om jag var du skulle jag köpa en helt ok andriodlur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Grejjen med mobiler är att det är lite kul men man tröttnar ändå plus att de ofta tappas eller dyligt. Om jag var du skulle jag köpa en helt ok andriodlur.

Nja.. jag menar jag kommer ju bara köpa iphone 5 och sedan pallar jag inte köpa fler. Iaf inte på ett långt tag. Vill bara ha en iphone :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Nja.. jag menar jag kommer ju bara köpa iphone 5 och sedan pallar jag inte köpa fler. Iaf inte på ett långt tag. Vill bara ha en iphone :p

Så låter det nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att gå utan mobil i tre månader för att kunna köpa en iphone är lite som att svälta sig i tre månader för att spara ihop till en festmåltid bestående av arsenikgröt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

att gå utan mobil i tre månader för att kunna köpa en iphone är lite som att svälta sig i tre månader för att spara ihop till en festmåltid bestående av arsenikgröt.

jag har varit utan mobil mycket längre än så :p Men det känns nästan onödigt att köpa iphone 4, när iphone 5 kommer i sep ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

jag har varit utan mobil mycket längre än så :p Men det känns nästan onödigt att köpa iphone 4, när iphone 5 kommer i sep ändå

man kan överleva utan vatten några dagar också, frågan är varför någon skulle vilja göra det.


   
SvaraCitera