Aviseringar
Rensa alla

Vätska ur bröst


ailuja
Ämnesstartare

Hej! 
Har ett par veckor haft extremt ömma bröst, och idag märkte jag att det kommer vit vätska ur de när man klämmer på de, ser verkligen ut som bröstmjölk vilket förvirrar mig extremt mycket, då det är helt omöjligt för mig att vara gravid, då jag inte haft sex efter att jag tog ut min p-stav för några veckor sedan. Det kommer inte bara en liten droppe och sen tar det stopp, utan det fortsätter komma när man trycker. (inte jättemycket men ändå inte jättelite)

Någon som har någon idé på vad det kan vara? Är det möjligt att kroppen producerar bröstmjölk fastän att man inte är gravid?

Vänder mig helst hit först, då vårdcentralen inte är prio 1 när det kommer till mig.. Undviker det helst. 
Tack på förhand! 


   
Citera
Ämnesetiketter

ailuja:
Hej! 
Har ett par veckor haft extremt ömma bröst, och idag märkte jag att det kommer vit vätska ur de när man klämmer på de, ser verkligen ut som bröstmjölk vilket förvirrar mig extremt mycket, då det är helt omöjligt för mig att vara gravid, då jag inte haft sex efter att jag tog ut min p-stav för några veckor sedan. Det kommer inte bara en liten droppe och sen tar det stopp, utan det fortsätter komma när man trycker. (inte jättemycket men ändå inte jättelite)

Någon som har någon idé på vad det kan vara? Är det möjligt att kroppen producerar bröstmjölk fastän att man inte är gravid?

Vänder mig helst hit först, då vårdcentralen inte är prio 1 när det kommer till mig.. Undviker det helst. 
Tack på förhand! 

nice då börjar dem växa nice


   
SvaraCitera

ingen av er vet skillnaden mellan de/dem, korrigera


   
SvaraCitera

Kan inte bröstmjölk produceras när som helst hos en kvinna? 

Jag kan knappt ett piss om biologi men har jag fel?


   
SvaraCitera

Tickstart:
ingen av er vet skillnaden mellan de/dem, korrigera

De: jag, dem: mig. Right? Mycket glad


   
SvaraCitera

Tickstart:
ingen av er vet skillnaden mellan de/dem, korrigera

så länge man fattar o inte orkar bry sig att formulera sig som ett uppslagsverk så har iaf inte ja nåra problem med de


   
SvaraCitera
Berit

Är man osäker då skriver man dom


   
SvaraCitera
Berit

Pissskola som tog bort svenskan så tom jag har blivit osäker på de o dem för stunden


   
SvaraCitera

spökmjölk tror jag det kallas? Har också haft det någon gång


   
SvaraCitera

handendärnissen:

så länge man fattar o inte orkar bry sig att formulera sig som ett uppslagsverk så har iaf inte ja nåra problem med de

Nej, men vi övriga har problem med det.


   
SvaraCitera

Det första som kom upp när jag googlade på trådnamnet, vätska ur bröst http://www.hemmetsjournal.se/artiklar/experterna/20100325/varfor-vatskar-det-fran-mina-brost


   
SvaraCitera

har rensat lite i tråden. vill ni diskutera språkriktighet får ni göra det någon annanstans!

till TS: du kan ringa vårdguiden på 1177 och prata med dem. då kan du få svar på dina frågor utan att behöva träffa en läkare


   
SvaraCitera

Är du i puberteten? Har hört att det kan hända då.

Sen kan man ju faktiskt bli gravid trots skydd.


   
SvaraCitera

Kolla upp det på ungdomsmott eller vårdcentral! 


   
SvaraCitera

någon bug på um, har fått notis om att ruttenfisk har citerat mig i denna tråden, ja har ju inte ens skrivit i denna förut inte ruttenfisk heller för den delen Tardig Icke!


   
SvaraCitera