Aviseringar
Rensa alla

Växa ifrån favoritband.


Ämnesstartare

"Visst, det finns band man helt enkelt växer ifrån, men det brukar ta betydligt längre tid än det mardrömstempo man ser i forum och liknande. GHOST är ett riktigt bra exempel. Jag vet inte hur många jag sett som kysste deras fötter i början, köpte allt och tjatade sig fördärvade för att sedan sälja allt de köpt och hävda att det här aldrig var bra. Ett beteende jag aldrig kommer att förstå."


   
Citera
Ämnesstartare

Hehe.


   
SvaraCitera

växa ifrån är en kass benämning

det blir roligare med annat


   
SvaraCitera
b1son

ehh
gillar fortfarande michael jackson & björn skifs vilka var min ungdoms passioner men har lyssnat sönder dom ngt så extremt 🙁


   
SvaraCitera
reben

jag förstår inte 


   
SvaraCitera
Yaren

Har nog aldrig varit med om det, kanske Westlife som jag gillade när jag var 5. 


   
SvaraCitera

Gillade my chemical romance och green day förut. Men jag var bara förvirrad.


   
SvaraCitera

har samma favoritband nu som när jag var 14.

och då menar jag alltså inte "favoritband" i singular, i alla fall två av mina absoluta favoritband nu var även bland mina absoluta favoritband när jag var fjorton.


   
SvaraCitera
GraGo

Pink Floyd, Led Zeppelin och Queen kommer jag nog aldrig sluta gillaMycket glad


   
SvaraCitera
tur
 tur

Pegasus:
"Visst, det finns band man helt enkelt växer ifrån, men det brukar ta betydligt längre tid än det mardrömstempo man ser i forum och liknande. GHOST är ett riktigt bra exempel. Jag vet inte hur många jag sett som kysste deras fötter i början, köpte allt och tjatade sig fördärvade för att sedan sälja allt de köpt och hävda att det här aldrig var bra. Ett beteende jag aldrig kommer att förstå."

Jag sökte på Ghost här i forumet och detta är vad som kom upp. Hur TUSAN kan man växa ifrån det bandet? Deras nya album är ju helt storslaget. Vi behöver en gedigen ghosttråd här på UM. 


   
SvaraCitera

Jag lyssnade mycket på Papa Roach och limp bizkit förut men jag tar åt mig för mycket av vad andra säger


   
SvaraCitera

tur: på UM.

Bäst användarnamn och bild

blev lycklig


   
SvaraCitera

Nej, snarare att jag har växt ifrån band jag lyssnade på lågstadiet/högstadiet pga lätt grupptryck. 


   
SvaraCitera

Dvs, band jag antagligen tyckte om, men ej inga favoritband. De kom och segrade för alltid. 


   
SvaraCitera
Slotte

Fantastiskt:

Bäst användarnamn och bild

blev lycklig

Håller med! Fan, det där ville jag ha som användarnamn. Undrar om Otur finns ledigt? 😛


   
SvaraCitera