Aviseringar
Rensa alla

Växa på längden


Ämnesstartare

Största delen av mitt liv har jag levt onyttigt, suttit inne på rummet och spelat spel dagar i ända utan att äta särskilt bra, men jag har kört endel sporter till och från.

Jag är ca 165cm "lång kille", min farsa är 180, morsan är typ 158, resten av mina släktingar är typ 176+.

Så vad jag undrar är, nu för några månader sedan har jag börjat träna nästan dagligen med cykling,joggning,styrketräning,simmning etc och äter mycket bättre, så finns det chans för min kropp att ta igen tillväxten den kanske har missat från när jag har varit inaktiv? är 8 månader kvar tills jag blir 18 år.


   
Citera

Ne, hela din släkt är ju liten så det är nog därför. Men du kan fortfarande växa lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ne, hela din släkt är ju liten så det är nog därför. Men du kan fortfarande växa lite.

Okay tack 😉


   
SvaraCitera

isola:

Ne, hela din släkt är ju liten så det är nog därför. Men du kan fortfarande växa lite.

Hur vet du att hans släkt är liten? [shake]


   
SvaraCitera

hejpej123:

Så vad jag undrar är, nu för några månader sedan har jag börjat träna nästan dagligen

Träningen bygger muskler, men din längd kan du inte göra mycket åt, den är mestadels genetisk.


   
SvaraCitera

hejpej123:

176

[cool]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Hur vet du att hans släkt är liten? [shake]

hejpej123:

min farsa är 180, morsan är typ 158, resten av mina släktingar är typ 176+.


   
SvaraCitera

isola:

hejpej123: min farsa är 180, morsan är typ 158, resten av mina släktingar är typ 176+.

Okej, hans mamma är kort tydligen. [shake] Hela hans släkt är inte liten för det.


   
SvaraCitera

Dekadent:

Okej, hans mamma är kort tydligen. [shake] Hela hans släkt är inte liten för det.

runt 180 är inte spec långt


   
SvaraCitera

isola:

runt 180 är inte spec långt

[tired]


   
SvaraCitera

isola:

runt 180 är inte spec långt

Du kan ju inte vara så efterbliven att du seriöst påstår att man är "liten" då. [zzz]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Du kan ju inte vara så efterbliven att du seriöst påstår att man är "liten" då. [zzz]

Speciellt lång är man inte om man är 180 och man, nej.


   
SvaraCitera

isola:

Speciellt lång är man inte om man är 180 och man, nej.

Word.


   
SvaraCitera

isola:

Speciellt lång är man inte om man är 180 och man, nej.

Ingen har påstått det. [zzz] Du ser ingen skillnad mellan "Inte speciellt lång" och "liten"?


   
SvaraCitera

hejpej123:

är 8 månader kvar tills jag blir 18 år.

har mer med hur långt in i puberteten du är. sedan så är de inte bra att träna hårt om man ska bli lång / min tes. är 2m så borde vara expert på området.


   
SvaraCitera