Aviseringar
Rensa alla

Växa upp domnar av en.


Ämnesstartare


   
SvaraCitera

Livet i dess bästa stunder.


   
SvaraCitera

AutoBahnare:

Känns bara skumt för typ alla mina kompisar har nått att kämpa för och är grymt glada, jag är typ :|. Neutral för allt för allt känns woohoo so what.

AutoBahnare:

Life....fucking boring...

Njaah men du kan inte uppskatta saker då? Uppskatta att du trots det kan få den här känslan? Man nog ska vara ganska glad att man har detta liv och inte är född, uppväxt där allting inte är så lika självklart? Jag tror att du ser mer sånt än de flesta av dom i din ålder?

Du kanske behöver något som du kan känna att du brinner för? Söka det för att kanske tillslut finna det? Du har det bra, allt går som en autobahn rakt fram men till vilken destination?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livet är patetiskt. du går upp på morgonen, går till jobbet/skolan, äter lunch, kommer hem, sitter vid datorn, sen sova för att nästa dag gå till jobbet eller skolan.

Inte nog med att 90% av ens vardag är kantad med problem. Allt är en stor bluff, man får inte ut något av det man håller på med.
Känns som om man bara virrar omkring tills att man ska dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AutoBahnare:

Känns som man lever bara för att leva. Är inte deppig eller nått så ni inte tror det, jag mår skitbra och har inga problem i mitt liv, men typ allt känns onödigt.

Kan inte förklara allt känns bara jahaaa? no emotions typ, gå i skolan ok jaha, plugga, gå ut me kompisar, festa, mmhm.. och?

Kul att du nämner det för jag träffar sådana folk hela tiden som har likadana åsikter dom du. Dem vet inte vad dem ska göra, varför dem studerar osv.

Det jag personligen försöker att göra är att skapa en balans i mitt liv, få uppleva gud, gud som har skapat mig.[smile]

Ska kanske börja med Volleyboll och kung-fu för att hålla mig aktiverad.

Men du måste också ha en balans, mitt tips till dig är meditation och yoga.[y]


   
SvaraCitera

Vattuman:

Vattuman skrev:

Fyfan låter precis som livet jag lever just nu!


   
SvaraCitera

Life is hard [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera