Aviseringar
Rensa alla

Växtvärk i brösten!


Ämnesstartare

Usch, jag har sovit 4 timmar inatt, har bara legat & vridit mig i sängen, plågats rent ut sagt! Det känns som att jag har feber, fast det har jag inte, utan bara lite vanligt ont i brösten, som jag får ganska ofta. Detta är skitjobbigt, är det fler av er tjejer som har varit med om detta? Jag är fjorton, och började med bh i april, nu har jag redan en stor A-kupa. Detta är lite konstigt, med tanke på att jag var helt platt för ett år sedan... Hm? Är det något fel på mina melonaz, eller vad står på egentligen? Kanske bara en racerpubertet jag har trillat över? Hur som helst hoppas jag på en D-kupa imorgon, minst. För detta är fan plågeri. [tard]


   
Citera

Det är nog körtlarna i brösten som ömmar.
Hormonerna kickar osv.


   
SvaraCitera

Hehe, jo det har man väl varit med om, inget konstigt alls. Mina växte också i raketfart ett tag, två kupor större på lite mindre än ett år... That's life för de flesta tjejer liksom [wink].


   
SvaraCitera

har samma problem fast med penisen [sad] den vägrar sluta växa, nu är den större än min säng måste sova på golvet för den tar all plats [sad] fml


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

That's life för de flesta tjejer liksom [wink].

Okej, skönt! Då är det inget att oroa sig för i alla fall! 😉

Dräparen:

har samma problem fast med penisen [sad] den vägrar sluta växa, nu är den större än min säng måste sova på golvet för den tar all plats [sad] fml

HAHAHAHAH![bigcheers]


   
SvaraCitera

Dräparen:

har samma problem fast med penisen den vägrar sluta växa, nu är den större än min säng måste sova på golvet för den tar all plats fml

Nämen fy, kan inte vara roligt det där inte [sad]

anothergirl:

Okej, skönt! Då är det inget att oroa sig för i alla fall! 😉

Nejnej [wink]


   
SvaraCitera

anothergirl:

melonaz

[love]


   
SvaraCitera

låter konstigt. brukar ju vara bröstvårtorna som gör ont då. hade galet ont sexan minns jag. uhuhuu.


   
SvaraCitera

Det är inget fel på dem, det sägs att det ska göra ont. Har ingen egen erfarenhet av det faktiskt, har typ aldrig haft ont. Gjorde lite småont då i sexan någon gång men sedan har mina bröst i stort sett inte växt något nämnvärt på typ 2 år nu... Jag kan fan slå på mina bröst nu och det gör inte det minsta ont. [confused] (HAHAH det där lät ju inte alls konstigt) Har också stor A-kupa och är 16 så ja... Var glad i stället för fan 😉


   
SvaraCitera

Hurra!! Dom blir större!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elanue:

Jag kan fan slå på mina bröst nu och det gör inte det minsta ont.

Uäh, bara tanken av det gör mig illamående... Haha, inte kul! På gympan när man får en boll på bröstet de där dagarna det gör som mest ont.. Åh, smärta! [shake]

stereo total:

Hurra!! Dom blir större!!

Hahaha, hurraaa! [party] [bigsmile]


   
SvaraCitera

isola:

brukar ju vara bröstvårtorna som gör ont då

va, näej

har haft värk i hela bröstet varje gång jag haft växtvärk och har fortfarande varje gång jag får mens. Tror alltid att de ska växa då men det gör de inte.


   
SvaraCitera

elverpigen:

va, näej

Hade alltid mest ont i bröstvårtorna, de flesta får nog så.
Minns ej om jag hade ont i hela brösten eller inte.
Mina brukar nog inte ömma när jag har mens.
Brukar bara bli lite kåt och få känningar i nedre delen av magen. [crazy]


   
SvaraCitera

isola:

Hade alltid mest ont i bröstvårtorna, de flesta får nog så.
Minns ej om jag hade ont i hela brösten eller inte.

oj alla jag pratat om sådant med får som jag, säger dom. Blir inte dina typ större och spända?


   
SvaraCitera

elverpigen:

Blir inte dina typ större och spända?

Inte märkt av. Kanske märks mer om man har små bröst. Nu känns det mer som att jaha där är de fettklumparna igen.
(fast nä tänker inte alltid så)


   
SvaraCitera