Aviseringar
Rensa alla

växxx.....


sil3m:

Jaaaaaaaa kubb. Älskar kubb! aa kom så spelar vi kubb 🙂 kan spela med ficklampa, eller kanske pannlampa

Är påväg! Så du kan ju börja ställa upp. Synd att det regnar jävel så jag förmodligen inte orkar cykla. 🙁

sil3m:

Haha jo, elak jag var. Minns inte så mycket vad vi sa, minns att du satt på buss o hade haft en bra träff . Var nog mest det vi sa 😀

Du skulle se på greveholm minns jag! Haha nej du är inte elak, jag var mer elak som inte svarade första gången. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Dold text

Dold text: Det roliga är att jag har varit snäll sedan mitt 2.a år som mod men folk blir hysteriska när man gör minsta lilla varje halvår ungefär så det är som om jag alltid gör saker! De förknippar mig till mitt sätt att vara från det första mod-året!


   
SvaraCitera

Xisco:

Dold text:

jag minns allt hur du låste min tråd utan rimliga skäl!!!!
[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sil3m:

vem va mongot som tog bort

haha fan skrev du egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag minns allt hur du låste min tråd utan rimliga skäl!!!!

Skälet: *kommerejskrivadåjagtrordublevsurpåmigsenastjagskrevdet*
Ne men minns ej vilken tråd så finns inget skäl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Är påväg! Så du kan ju börja ställa upp. Synd att det regnar jävel så jag förmodligen inte orkar cykla. 🙁

ja, jag ska ställa upp!! 😀 så ! tog med massa extra belysning!
Image

El Guaje:

Du skulle se på greveholm minns jag! Haha nej du är inte elak, jag var mer elak som inte svarade första gången.

Ja det gjorde jag, var svinbra! 😀 Somnade också så såg inte så mycket.. men kollade på 15 avsnitt dagen efter 🙂
Haha nee, ok, ingen är elak[smile][smile]

Fingerprints:

haha fan skrev du egentligen?

skrev bara väx oup, och det ökade med ett x och ett p för varje gång![smile]


   
SvaraCitera

sil3m:

ja, jag ska ställa upp!! 😀 så ! tog med massa extra belysning!

Haha vad fint! Bra tänkt. Är det er trädgård jag ser? Ser väldigt exotisk ut.

sil3m:

Ja det gjorde jag, var svinbra! 😀 Somnade också så såg inte så mycket.. men kollade på 15 avsnitt dagen efter 🙂

Ja det var rätt bra minns jag! Var länge sen nu, kanske borde se om. Men rätt läskigt vill jag minnas. haha 15 avsnitt på en dag är rätt mycket. Imponerande tålamod! Sett klart allt nu då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha vad fint! Bra tänkt. Är det er trädgård jag ser? Ser väldigt exotisk ut.

Japp, det är så fint här där jag bor =)! Hihi, målade kubbet grönt också för fick tråkigt hehe.

El Guaje:

Ja det var rätt bra minns jag! Var länge sen nu, kanske borde se om. Men rätt läskigt vill jag minnas. haha 15 avsnitt på en dag är rätt mycket. Imponerande tålamod! Sett klart allt nu då?

Jo, vi dog framför tvn dagen efter så kollade massor. Haha. Ne inte sett allt, de va min kompis som hade skivan så inte sett allt än 🙁 Borde det. Och du borde verkligen se de igen 😀 sviinbraa


   
SvaraCitera

sil3m:

Japp, det är så fint här där jag bor =)! Hihi, målade kubbet grönt också för fick tråkigt hehe.

Du är så händig! blir imponerad. Tror man är händig om man kan måla. Ser fint ut! Är strax framme.

sil3m:

Jo, vi dog framför tvn dagen efter så kollade massor. Haha. Ne inte sett allt, de va min kompis som hade skivan så inte sett allt än 🙁 Borde det. Och du borde verkligen se de igen 😀 sviinbraa

Okej då har du nåt o se fram emot då! Får försöka få tid för det nån gång snart. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Du är så händig! blir imponerad. Tror man är händig om man kan måla. Ser fint ut! Är strax framme.

Jodå det är man nog, bra, står där ute och väntar! [smile]

El Guaje:

Okej då har du nåt o se fram emot då! Får försöka få tid för det nån gång snart.

Ja de måste du, :D. Älskar de när ja va liten o älskar de nu o älskar de om 50 år hahahha[smile][smile]


   
SvaraCitera

sil3m:

Jodå det är man nog, bra, står där ute och väntar!

Väntan e snart över! Fast måste sova lite först så god natt.

sil3m:

Ja de måste du, :D. Älskar de när ja va liten o älskar de nu o älskar de om 50 år hahahha

Haha lång livslängd för att vara en julkalender! Det trodde de inte när de gjorde den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror det är dåligt
mer dåligt än bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

wannabe-kineswannabe!

Har du nåt emot kineser eller?[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Väntan e snart över! Fast måste sova lite först så god natt.

aa ska också sova godnatt

El Guaje:

Haha lång livslängd för att vara en julkalender! Det trodde de inte när de gjorde den.

ja det är klart 😀

framtidskon:

varför

därför

framtidskon:

jag tror det är dåligt
mer dåligt än bra

ja men lite måste man växa upp


   
SvaraCitera