Aviseringar
Rensa alla

vafan är dealen med att ha dubbel bh på sig? FÖRKLARA


Ämnesstartare

Jag ser överallt. vilken community jag än går in på, speciellt bdb... bilder på tjejer med dubbel bh? Kan någon förklara vad fan detta ska vara bra för? jag tänkte först "få brösten att se större ut" men om man ändå ser att personen har 2 stycken på sig, vad är då meningen? Det är fult, det är störande och jag fattar verkligen inte...

Så snälla förklara?:O


   
Citera
Ämnesstartare

du måste se fel [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig sett - men så har jag ingen bilddagbok heller[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

´wtf, post pix plx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

du måste se fel [tard]

nej o.O jag vet att det finns bhs som ser ut som att man har något under men när man ser 2 axelband så äre fan 2 st:P

Budolicious:

Har aldrig sett - men så har jag ingen bilddagbok heller[sad]

haha^^

kPTRRRR:

´wtf, post pix plx

WTF.bmp


   
SvaraCitera

det är ju bara för att OM du skulle se minimalt igenom eller något sånt. för att hon har ju en "exklusive" BH under som man kanske ser igenom å ja....dumt osm fan håller jag med om:O räcker det inte med den översta?


   
SvaraCitera

Hocke:

det är ju bara för att OM du skulle se minimalt igenom eller något sånt.

Låter korkat. När man har kommit så långt att man ser henne i bara underkläder så kan det ju nästan kvitta om man skulle råka få en skymt av en bröstvårta också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hocke:

det är ju bara för att OM du skulle se minimalt igenom eller något sånt. för att hon har ju en "exklusive" BH under som man kanske ser igenom å ja....dumt osm fan håller jag med om:O räcker det inte med den översta?

hahaha bra teori xD men liksom om man har en transparent bh på sig från första början så får man väl se till att ha den när man är med pojkvännen/Ragget?:O så som du sa, dumt som fan;P
fattar inte vitsen!

Gryphon:

Låter korkat. När man har kommit så långt att man ser henne i bara underkläder så kan det ju nästan kvitta om man skulle råka få en skymt av en bröstvårta också?

Tror han till större del skämtade om denhär väldigt dumma "trenden";p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kanske ska se sesöttee ut.

"sesöttee" är ett försök till att skriva "StrötrrE"

"StrötrrE" skulle vara "större".

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Det kanske ska se sesöttee ut.

"sesöttee" är ett försök till att skriva "StrötrrE"

"StrötrrE" skulle vara "större".

HAHAHA<3 men som jag skrev, liksom vad är grejen? det är som att stoppa in strumpor och låta dom sticka upp?:O eller?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol wtf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

bild

[tard] folk blir fan dummare och dummare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

lol wtf.

indeed!

Unexpected:

[tard] folk blir fan dummare och dummare

mjo o.O helt otroligt, ser folk med hipsters över tanga också>_<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

HAHAHA<3 men som jag skrev, liksom vad är grejen? det är som att stoppa in strumpor och låta dom sticka upp?:O eller?!

För att det ska se större ut?
Småtjejer kanske vill uttrycka sin kvinnlighet genom att dra på dig de där, vilket gör att andra regagerar på det.
"Emlie använder BH, she's a woman"
Mer underkläder utgör större kvinna.

[crazy]

[love]


   
SvaraCitera

JLegendary:

Så snälla förklara?:O

för deras mammor gav dem inte tillräckligt med mat


   
SvaraCitera