Aviseringar
Rensa alla

Vafan är gejjen? Massa studenter står å ylar?!


Ämnesstartare

Utanför mitt fönster just nu. Står en klunga studenter, 50% bär ovve resten randoms. Dem står och tittar upp mot himmelen och ylar.

Varför? Är det vargdag eller nått? Eller har dem hittat billig cannabis?


   
Citera
Ämnesstartare

Kasta saker på dem! De är studenter så de har inga känslor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Kasta saker på dem! De är studenter så de har inga känslor!

Haha! Ska fan göra det!
Så jävla random, bara börja yla så där. Nu står alla kvar å låtsas som inget hänt fast dem ylar inte längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl nån kravall-grej, kanske. läste nåt om det i en kompis blogg [blush] fast det kanske var ett tag sen + vet inte vad kravall-grejs beyder på studentspråk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Haha! Ska fan göra det!
Så jävla random, bara börja yla så där. Nu står alla kvar å låtsas som inget hänt fast dem ylar inte längre.

De är väll lätt dumma i huvudet helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

dem ylar inte längre.

de insåg väl att dom inte är vargar[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Haha! Ska fan göra det!
Så jävla random, bara börja yla så där. Nu står alla kvar å låtsas som inget hänt fast dem ylar inte längre.

Hatar studenter, 90% är dumma i huvudet och störiga. [crazy] Fatta att bo i Lund med en massa tardigare stockholmare som lallar runt spöfulla och skriker mitt i natten i sina "roliga" spex-kostymer. Finns ju t.o.m. ett uttryck bland överklasstockholmarna att man ska "ligga i Lund". Värst är valborg, hela stan är nedskitat och äcklig efter de dragit fram. Ser ut som att några miljoner punkare löpt amok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvingades leva med asdfvidriga handelsstudenter på vägen hem från albinort igår så du har verkligen mitt medlidande och mitt moraliska stöd ifall du bombarderar dem med flyglar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Noboru Wataya:

Tvingades leva med asdfvidriga handelsstudenter på vägen hem från albinort igår så du har verkligen mitt medlidande och mitt moraliska stöd ifall du bombarderar dem med flyglar.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det är väl nån kravall-grej

Nä det är på torsdagar det är kravaller [sad]

Rödingajävel:

Hatar studenter, 90% är dumma i huvudet och störiga.

Hahahaha! 90% av de studenterna som festar sönder sig möjligtvis. Men besök ett campus, där är 95% tråkiga och övertrevliga oskulder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Nä det är på torsdagar det är kravaller [sad]

aha [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Hahahaha! 90% av de studenterna som festar sönder sig möjligtvis. Men besök ett campus, där är 95% tråkiga och övertrevliga oskulder.

Låter ej som Lunds studenter. 😛

Men klart, de som märks av studenterna utgör säkert inte majoriteten. Det är dock den typen av människor jag studerade ihop med när jag pluggade. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är arga på dig som ej ger mer i skatt

såg ig på fb häromdagen, det var en livsförändrande upplevelse.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha [blush]

[blush][blush][blush]

mopsen:

de är arga på dig som ej ger mer i skatt

såg ig på fb häromdagen, det var en livsförändrande upplevelse.

Skatt? Jag lever på bidrag!
Sorry för jag förstört ditt liv med [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

ovve

vae d?
overall?


   
SvaraCitera