Aviseringar
Rensa alla

Vafan håller ni på med ?!


Ämnesstartare

Tja. Jag är trött på att alla ska hålla på slåss och misshandla folk så fort det är nå! Och oftast är det om små saker! Alltså väx upp för i helvete! Det är bara så sjukt meningslöst och omoget tycker jag! För våld löser INGENTING!!!!! Alltså egentligen, dom som håller på med droger,hash,super och slåss mår oftast inge bra!! Och det vet jag, om ni känner efter själva så är det så! För jag har själv suttit där, för ungefär 2-3år sen! Då va jag ett helvete kan jag säga! Jag slogs,misshandla folk, söp, rökte, skar mig och massa skit! Till slut orka inte min mamma med mig längre. För hon mådde skit över det. och hon har hittat mig flera gånger avsvimmad för jag blödde så mycket när jag skar mig. Så jag bor hos fosterfamilj nu och har gjort det i 2år nu! Så nu har jag mognat, och nu ångrar jag allt jag gjorde förut!! Nu har jag inte druckit på 1 år och har inte slagits på 2 år!! Och jag har inte skärt mig på 2år!! Jag mår så jävla mycket bättre nu när jag har lärt mig den rätta vägen i livet!! Om du/ni mår dåligt över något, så kan ni prata med mig! Jag håller ALLTING TYST!!! Eller om ni inte vill prata med mig så gå till en kurator eller psykolog!! 🙂


   
Citera

Bitchen_95:

Vafan håller ni på med ?!

vet inte..


   
SvaraCitera

Det dom försöker säga är att dom fostrats för att hantera känslor på ett lika bra sätt som om dom levt i Papua new guinea.


   
SvaraCitera

Bitchen_95:

skärt

Skurit*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

vet inte..

Ta reda på det då ! :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Skurit*

Men herregud, sameshit!!! 😮


   
SvaraCitera

Bitchen_95:

Men herregud, sameshit!!! 😮

Skaru ha stryk eller?


   
SvaraCitera

Bitchen_95:

Men herregud, sameshit!!! 😮

Faktiskt inte, då det inte finns något som heter skärt.


   
SvaraCitera

0/10 för uppenbart troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Skaru ha stryk eller?

Men kom då -.- om du ska vara så omogen, men tänker dock inte slå tbx 🙂


   
SvaraCitera

Bitchen_95:

Men kom då -.- om du ska vara så omogen, men tänker dock inte slå tbx 🙂

Jo man är fan frestad att dra en Ronald Reagan.


   
SvaraCitera

har aldrig varit i ett slagsmål, eller ens bevittnat ett
vet inte vad du gnäller om


   
SvaraCitera

Med tanke på hur avtrubbade dagens ungdomar är så är det inte så konstigt att man slåss. Särskilt inte när man inte vet hur farliga skador det kan bli p.g.a det.


   
SvaraCitera

Xisco:

Med tanke på hur avtrubbade dagens ungdomar är så är det inte så konstigt att man slåss. Särskilt inte när man inte vet hur farliga skador det kan bli p.g.a det.

Det är videovåldet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Med tanke på hur avtrubbade dagens ungdomar är så är det inte så konstigt att man slåss. Särskilt inte när man inte vet hur farliga skador det kan bli p.g.a det.

Jag vet hur dagens ungdomar är. Men jag är inte så 🙂


   
SvaraCitera