Aviseringar
Rensa alla

vAFAN SKA JA SKRIVA I MITT PERSONLIGA BREV


Ämnesstartare

D ÄR FRÅGAN


   
Citera

Att du gillar att ha många bollar i luften, att din enda negativa egenskap är att du gärna jobbar för mycket och att du trivs med att vara spindeln i nätet.


   
SvaraCitera

undvik klyschor, lyft fram dina positiva egenskaper (utan att ljuga) och skriv varför just du är bäst för jobbet


   
SvaraCitera

skriv med talspråk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
Att du gillar att ha många bollar i luften, att din enda negativa egenskap är att du gärna jobbar för mycket och att du trivs med att vara spindeln i nätet.

SKA SKRIVA ATT JAG GILLAR Å HA MÅNGA BOLLAR I HÄNDERNA D SA 1 JA VA PÅ GRUPPINTERVJHU MED 1 GÅNG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
undvik klyschor, lyft fram dina positiva egenskaper (utan att ljuga) och skriv varför just du är bäst för jobbet

AH D VET VÄL JA OCKSÅ MEN VET JU INTE VA JA SKA SKRIVA XAKT FÖR DS


   
SvaraCitera

Att du både kan jobba självständig och i grupp..


   
SvaraCitera

Ett Exempel..!

Söker Sommarjobb hos er på Konditoriet

Jag heter XXXXXX och är en glad tjej som blir XX år nu i sommar. Jag bor XXXX, en by utanför XXXX. 

Till hösten börjar jag på XXXXXgymnastiet här i XXXXX, och kommer troligtvis att gå XXXXX  med XXXXX som inriktning, för jag är intresserad av XXXXX och vill jobba med XXXXXX.

XXXXX och XXXXX är mina stora intressen. Men jag har även en hund, gillar att vara ute i naturen och i köket. Jag lagar mycket mat och bakar, gillar att prova nya recept och göra egen müsli.

Sommaren 2013 bakade jag bröd och sålde på Marknaden. Det var roligt, men jag insåg även hur mycket tid och arbete som krävs innan man kan duka upp brödet på bordet och försöka locka kunder. Men till sist så var alla påsarna slutsålda.

Jag jobbade också som ledare på ett kolla som XXXXX anordnar.

På min senaste praktik var jag hos XXXXXX, jag fick lära mig mycket om  XXXXX. 

Handledarens omdöme om mig är:

“Glad tjej med huvudet på skaft. Bra intresse för XXX och företagende, med välgrundade frågor och funderingar. Kan rekommendera henne till vilket företag som helst …”

Jag är ordentlig och ansvarstagande, gillar att prova nya saker och möta nya människor.

Nu söker jag sommarjobb hos er på Koditoriet, och är öppen för alla olika arbetsuppgifter.

Jag kan jobba alla veckorna 25-33. Moped har jag, så jag kan enkelt ta mig till jobbet.

Jag hoppas på ett positivt svar från er.

Namn Efternamn

Adress

Telefonnummer

Blivande_japan:
D ÄR FRÅGAN

Hoppas Du Fick Lite Hjälp Av Mig Iallafall!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

AH D VET VÄL JA OCKSÅ MEN VET JU INTE VA JA SKA SKRIVA XAKT FÖR DS

Jag vet väl inte hur du är? "Hej jag heter *namn* och är *din ålder* år och jag söker jobb hos er för att *anledning*.Jag är *personlighetsdrag* och gillar att *intressen*"
och skriv på bara, mitt personliga brev brukar bli ett A4 långt per jobb jag söker :3


   
SvaraCitera

man ska väl skriva att man är nice och fett true


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuvalie: Hoppas Du Fick Lite Hjälp Av Mig Iallafall!

Carolineelisabeth95:

Jag vet väl inte hur du är? "Hej jag heter *namn* och är *din ålder* år och jag söker jobb hos er för att *anledning*.Jag är *personlighetsdrag* och gillar att *intressen*"
och skriv på bara, mitt personliga brev brukar bli ett A4 långt per jobb jag söker :3

TYVÄRR VET JAG REDAN VAD JAG BORDE SKRIVA CA MEN ATT FÅ IHOP SKITEN RÄ D SOM ÄR SVÅRT 

mpt:hv:
man ska väl skriva att man är nice och fett true

SKA SKRIVA "JAG 'R BÄST ANSTÄLL MIG"


   
SvaraCitera

Tuvalie:
Ett Exempel..!

Söker Sommarjobb hos er på Konditoriet

Jag heter XXXXXX och är en glad tjej som blir XX år nu i sommar. Jag bor XXXX, en by utanför XXXX. 

Till hösten börjar jag på XXXXXgymnastiet här i XXXXX, och kommer troligtvis att gå XXXXX  med XXXXX som inriktning, för jag är intresserad av XXXXX och vill jobba med XXXXXX.

XXXXX och XXXXX är mina stora intressen. Men jag har även en hund, gillar att vara ute i naturen och i köket. Jag lagar mycket mat och bakar, gillar att prova nya recept och göra egen müsli.

Sommaren 2013 bakade jag bröd och sålde på Marknaden. Det var roligt, men jag insåg även hur mycket tid och arbete som krävs innan man kan duka upp brödet på bordet och försöka locka kunder. Men till sist så var alla påsarna slutsålda.

Jag jobbade också som ledare på ett kolla som XXXXX anordnar.

På min senaste praktik var jag hos XXXXXX, jag fick lära mig mycket om  XXXXX. 

Handledarens omdöme om mig är:

“Glad tjej med huvudet på skaft. Bra intresse för XXX och företagende, med välgrundade frågor och funderingar. Kan rekommendera henne till vilket företag som helst …”

Jag är ordentlig och ansvarstagande, gillar att prova nya saker och möta nya människor.

Nu söker jag sommarjobb hos er på Koditoriet, och är öppen för alla olika arbetsuppgifter.

Jag kan jobba alla veckorna 25-33. Moped har jag, så jag kan enkelt ta mig till jobbet.

Jag hoppas på ett positivt svar från er.

Namn Efternamn

AdressTelefonnummer
Hoppas Du Fick Lite Hjälp Av Mig Iallafall!

D där låter som en kopia utav den 15-årige japanens liv! Good work m8. 🙂 


   
SvaraCitera

nåt personligt 


   
SvaraCitera

S3ON:

D där låter som en kopia utav den 15-årige japanens liv! Good work m8. 🙂 

Mycket glad


   
SvaraCitera

Skriv att du vill löneslava för att du inte är ekonomiskt oberoende och du kan anställa i princip vem som helst, men att de ska välja just dig som belöning att du ärlig om dina motiv.

Blivande_japan: JAG GILLAR Å HA MÅNGA BOLLAR I HÄNDERNA

Om du står ut med att jobba för perversa chefer så borde du köra med detta, för det garanterar nog anställning.


   
SvaraCitera