Aviseringar
Rensa alla

vafan ska jag göra?


Ämnesstartare

var ute och raggade igår, gick åt helvete, visst det var ett tag sen så man har väl tappat stinget, anledningen till det är en tjej jag var tillsammans med fast vi gjorde slut nu för bara några veckor sen...och det är där skon klämmer, jag har blivit nobbad förut, jag trodde jag hade blivit immun mot sånt men tydligen inte, bara dricker som fan och raggar utan resultat

hur fan ska jag påskynda det här, det värsta är att hon hör ju av sig och då blir jag glad och har en konversation med henne som vanligt.....men det är slut mellan oss och vi har båda sagt att man ska inte bli ihop igen med sitt ex, aldrig

hur ska jag bryta den här cirkeln och vad kan jag dricka för att hjälpa mig med den sociala biten?


   
Citera
Ämnesstartare

Ta itu med dina problem ist för att dricka. Ingen gillar fyllodrägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta vara så desperat.


   
SvaraCitera
time
 time

Jag fattar inte, förstår inte killar som du att människor med åtminstone lite vett i huvudet förstår när ni bara är ute efter att ragga för raggandets skull?

Sluta försöka så mycket och sluta tro att alkohol gör dig charmigare skulle jag säga.


   
SvaraCitera
mynona

The Saviour:

vad kan jag dricka för att hjälpa mig med den sociala biten?

"Vad du ska dricka"? Du ska inte dricka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Sluta vara så desperat.

timeisrunningout:

Sluta försöka så mycket och sluta tro att alkohol gör dig charmigare skulle jag säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det går över ska du sen. snart inser du att det inte ens är någon ide att försöka.


   
SvaraCitera

The Saviour:

var ute och raggade igår, gick åt SHERWOOD-SKOGEN

Image

Dold text: Jag bara måsta[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ta itu med dina problem ist för att dricka. Ingen gillar fyllodrägg.

ingen gillar blyga killar heller

krasch:

Sluta vara så desperat.

jag väntade i 20 månader...och så håller det såhär kort tid

timeisrunningout:

Sluta försöka så mycket och sluta tro att alkohol gör dig charmigare skulle jag säga.

blir ju mer social, det har gått hem ibland

mynona:

"Vad du ska dricka"? Du ska inte dricka.

har festat nykter också, gick åt helvete

OF 5:

det går över ska du sen. snart inser du att det inte ens är någon ide att försöka.

tog sån jävla tid sist jag skulle komma över nån, varför skulle det bli nån skillnad nu?[sad]

Istechetvåpunktnoll:

Jag bara måsta[blush]

Dold text: okej[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

jag väntade i 20 månader...och så håller det såhär kort tid

Du var ju desperat innan också.
Låt inte livet gå ut på att vänta, lev det istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Du var ju desperat innan också.
Låt inte livet gå ut på att vänta, lev det istället.

efter engångsligg ja, nu vare seriösa grejer det handlade om, men får fan bli one night stands livet ut nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

efter engångsligg ja, nu vare seriösa grejer det handlade om, men får fan bli one night stands livet ut nu

Konstigt inställning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Konstigt inställning.

när personen man älskar får ligga varje helg medan jag bara sitter på arslet och är i underläge.....ja då får man denna "konstiga inställning"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

när personen man älskar får ligga varje helg medan jag bara sitter på arslet och är i underläge.....ja då får man denna "konstiga inställning"

Egentligen borde det ju kvitta om hon ligger eller inte. Slut är det i vilket fall som helst.
Och om jag minns rätt hade du även denna inställning innan förhållandet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Och om jag minns rätt hade du även denna inställning innan förhållandet.

jag har ju rätt varje gång, man ger en kvinna chansen och hon sumpar det, de är ju lika korkade hela bunten [mad]


   
SvaraCitera