Aviseringar
Rensa alla

Vågar du erkänna att du fått smisk för vänner och familj?


Ämnesstartare

Att få smisk är kanske inte så super duper ovanligt längre. Att prata om det med anonyma människor på ett forum känns som ett säkert sätt att berätta om sina känslor utan konsekvenser. MEN!!!

Hur många här har pratat om det med vänner eller familj som ni känner? Det är kanske ingen höjdare att träda ut i vardagsrummet och berätta för föräldrarna att pojkvännen ger en smisk på rumpan... eller ens att ringa och snacka med bästisen och berätta att man precis blivit smiskad.

Är det något som ska hållas hemligt eller finns det några som pratar om det?


   
Citera

min dotter ska få


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå rakt på sak. Jag förstår inte vad du är ute efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

Gå rakt på sak. Jag förstår inte vad du är ute efter.

Det står ju i texten. [confused] En diskussion!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Det står ju i texten. [confused] En diskussion!

Att svara på din fråga utgör knappast en diskussion. Sedan förstår jag inte vad det är du vill ha svar på, du pratar om en pojkvän som ger en smisk på röven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

tt svara på din fråga utgör knappast en diskussion.

Men buh, var inte så fantasilös. Vad har ni för åsikter om att prata om smisk med anhöriga? Vad finns det för risker och vad för positivt kan det finnas?

Lite mindre stelhet, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

tt svara på din fråga utgör knappast en diskussion.

Men buh, var inte så fantasilös. Vad har ni för åsikter om att prata om smisk med anhöriga? Vad finns det för risker och vad för positivt kan det finnas?

Lite mindre stelhet, tack.


   
SvaraCitera

rbb:

Nej (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Inte över knät, nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Vad har ni för åsikter om att prata om smisk med anhöriga?

Ifall pojkvännen smiskat mig på röven så skulle jag inte ta upp det med mina föräldrar, det är mitt sexliv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Inte över knät, nä.

jag lade till det eftersom det är väldigt lätt att blanda ihop klappar och smisk annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skulle man ta upp det för sina föräldrar, ofta man bor i ett kfmlkollektiv 2010[shake]


   
SvaraCitera

rbb:

jag lade till det eftersom det är väldigt lätt att blanda ihop klappar och smisk annars.

Image


   
SvaraCitera