Aviseringar
Rensa alla

Vågar du släppa loss på dansgolvet?


Jag har aldrig varit in på en krog, är minderårig men var nyligen på ett disco för ungdomar i dalarna, där tjejer i tretton års åldern hade typ bh och shorts så korta så att till och med mina boxertrosor täcker mer. Då undrar jag vart världen är på väg.  

Feberyra:

Underbar inställning! Glad Dansgolvet borde avsexualiseras, det kan nog vara en av grejerna som avskräcker en del som egentligen skulle vilja dansa från att göra det. På krogen är det väl dock oundvikligen förknippat med sex... det brukar vara mycket bättre på ställen/arrangemang som riktar in sig på att leverera bra musik och en skön upplevelse.


   
SvaraCitera

Feberyra: Ja, jag älskar att dansa och skiter i vad andra tycker!

lol, gud ja. kan fuldansa, sexydansa, crazydansa etc anytime, anywhere, anyday Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olika, alltså humöret avgör o sällskapet med antar jag. Men ibland blir jag fan lack, var en asgrym dj som spela på ett stadshotel men inte en enda idiot dansade så då gick jag upp o körde själv. Folk e så jävla töntiga på klubbar e roligare med människor som kan släppa loss lite :/mvh sugerpåattdansa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, är väldigt stel och vägrar röra på armarna högre än brösthöjd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi: Nej, är väldigt stel och vägrar röra på armarna högre än brösthöjd

Skulle du önska att du kunde slappna av mer? Är du extra stel när det är kass musik och trista människor som dansar och omvänt om det är bra musik och trevliga människor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra: Skulle du önska att du kunde slappna av mer? Är du extra stel när det är kass musik och trista människor som dansar och omvänt om det är bra musik och trevliga människor?

Är ungefär lika stel oavsett, känns onaturligt att inte vara det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi: Är ungefär lika stel oavsett, känns onaturligt att inte vara det

Brukar vanligtvis också vara stel, men på dansgolvet släpper det som tur är. Om du är överdrivet självmedveten när du dansar så måste du försöka släppa det! Sålänge du inte breder ut dig över hela dansgolvet och svingar med armarna åt alla möjliga håll och kanter så kommer du kunna dansa avslappnat och obemärkt och förhoppningsvis njuta av det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra: Ja, jag älskar att dansa och skiter i vad andra tycker

Var dock på en Springsteen-klubb igår, katastrof.


   
SvaraCitera
1009
 1009

Älskar att dansa. Det är en ren lek för mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Släpper alltid loss, först ut på golvet när det öppnar o ba kör all in 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja för fan.. det är det jag lever för. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte det jag lever för 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det kan va kul 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstigt att så många röstade på första alternativet. Tycker de flesta är rätt stela på dansgolvet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: om man e jättefull o d e nån musik man inbillar sig e bra fast man nyktert hade tyckt den suger


   
SvaraCitera