Aviseringar
Rensa alla

Vågar inte gymma men vill


Ämnesstartare

Okej kanske låter konstigt, men jag har en social fobi som slår in på dom jävligaste ställena i bland och här med. Jag har fått träningschema av sjukgymnast och vill börja träna. Men vågar inte. Vågar inte gå till gymmet och träna. Hjälp? 


   
Citera

hitta ett som är öppet dygnet runt å börja gå mitt i natten.


   
SvaraCitera

Har du någon kompis du skulle kunna träna med?


   
SvaraCitera

Sätt i musik i öronen och försök ignorera alla andra


   
SvaraCitera

träna ute i skogen? lyfta välta träd o så


   
SvaraCitera

köp en skivstång och titta på bra youtubevideos och kör hemma


   
SvaraCitera
Kudhos

Gymma bara. Ingen på gymmet bryr sig om dig. På gymmet är alla så upptagna med sig själva, att du är mer eller mindre en nobody. Det är det fantastiska med gymmet


   
SvaraCitera

Kudhos:
Gymma bara. Ingen på gymmet bryr sig om dig. På gymmet är alla så upptagna med sig själva, att du är mer eller mindre en nobody. Det är det fantastiska med gymmet

alla stockholmare är typ upptagna med sig själva.............Rodnar


   
SvaraCitera
Kudhos

S3ON:

alla stockholmare är typ upptagna med sig själva.............Rodnar

japp. Men på gymmet är alla stockholmare


   
SvaraCitera

Kudhos:

japp. Men på gymmet är alla stockholmare

Hjärta


   
SvaraCitera

S3ON:
träna ute i skogen? lyfta välta träd o så

Hahahahahh men lol


   
SvaraCitera

Kudhos:
Gymma bara. Ingen på gymmet bryr sig om dig. På gymmet är alla så upptagna med sig själva, att du är mer eller mindre en nobody. Det är det fantastiska med gymmet

Detta ^
Ingen kommer ens titta på dig om du inte verkligen försöker att få uppmärksamhet genom att skrika och slänga vikterna hårt i marken osv. (Så att det inte blir några missförstånd så menar jag att överdrivet skrika med vilje samt slänga ner vikterna, inte tappa dem) 


   
SvaraCitera

Kudhos:
Gymma bara. Ingen på gymmet bryr sig om dig. På gymmet är alla så upptagna med sig själva, att du är mer eller mindre en nobody. Det är det fantastiska med gymmet

Exakt ^


   
SvaraCitera

Så länge du inte stönar när du kör benpress som en på mitt gym gör så kmr ingen lägga märka till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Exakt ^

CasperJ:

Detta ^
Ingen kommer ens titta på dig om du inte verkligen försöker att få uppmärksamhet genom att skrika och slänga vikterna hårt i marken osv. (Så att det inte blir några missförstånd så menar jag att överdrivet skrika med vilje samt slänga ner vikterna, inte tappa dem) 

Ska försöka och inte göra ^ tack, behöver alltid någon annan som motsäger mina tankar för att jag ska våga göra något som mitt huvud tycker är fel som egentligen inte är det. Tack igen Hjärta


   
SvaraCitera