Aviseringar
Rensa alla

vågar inte ha sex


Ämnesstartare

tja jag är en kille på 16 år och vill gärna ha sex och tänker på de hela tiden jag är hur kåt som helst men vågar inte ha sex för att ja är rädd för att tjejerna ska tycka att jag har för liten snopp vill verkligen inte att dom ska skratta åt mej liksom som jag tror att dom kommer göra i mitt fall har väntat sjukt länge på att den ska bli större men det händer ju aldrig något så tjejer vad hade ni sakt om en sån kille som mej !! svara seriöst

16år
längd: 12
omkrets: 7


   
Citera

Men ligg med folk som inte knullat runt som kaniner innan då? Har man inte mycket att jämföra med så lär det ju inte störa någon.

+använd sökfunktionen, finns redan 50000 sådana här trådar


   
SvaraCitera

Det är nog ingen fara.


   
SvaraCitera

Låt bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total du säger att jag ska låta bli aa jo men vill så jätte järna ha sex


   
SvaraCitera

Knulla inte slampor så går det säkert bra. Du är inte ensam om att inte vara välutrustad.


   
SvaraCitera

Om detta är min kuk:

-----------

Och detta är din:

------------

Så tror jag att tjejen ej kommer känna skillnad.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sheriffen:

Du är inte ensam om att inte vara välutrustad.

Fast statistiken säger väl att han är kinda normal... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Onani och Sexleksaker


   
SvaraCitera

ha inte sex då


   
SvaraCitera

Ha ej sex, om du så gör finns det en risk att resultatet blir avkomma, och människor finns det alltför många av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men det är såhär att jag har varit med tjejer och vi har stort förspel och jag pullar henne men sen så ska hon ta in handen innanför mina byxor och då säger något stop som att jag inte vill att dom ska göra de för det känns som om den är för liten och jag vill inte att dom ska tycka typ haha fan va liten och så kommer dom snacka om de med sina kompisar och all den skiten allt de tänker jag på innan så jag har kommit på massa bortförklaringar och typ sakt massa dåliga saker bara för att vi ska sluta men endå så tänker ja efter att varför gjorde jag det inte jag ville så gärna och allt men hur ska ja göra någon som kan ge mej bra tips ? [blush]


   
SvaraCitera

Knulla på.


   
SvaraCitera

Men vad träffar du för idiot tjejer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså jag vill ju typ ha en oskuld för att dom inte ska tycka att den är föliten men tyvärr så bor ja i en stad där det är massa fjortisar men man hittar endå andra som man är med men dom verkar ju vara så som att dom har haft det många gånger och går typ rätt på sakt typ som strula lite sen knulla direkt och tycker inte om den stilen och därför är jag osäker vill liksom att dom ska veta hur stor den är innan vi går på saken sex så att det inte känns lika pinsamt


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Ha ej sex, om du så gör finns det en risk att resultatet blir avkomma, och människor finns det alltför många av.

[love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

En rolig anekdot är att en vän till mig skulle ligga med en kille en gång, men så hade han så liten kuk att hon inte kunde hålla sig för skratt. De var rätt fulla, så han fattade aldrig vad det var hon skrattade åt som tur var.

Dock var den kuken betydligt mindre än din.


   
SvaraCitera