Aviseringar
Rensa alla

vågar inte ha sex


Men jaha, so what. Tänk inte så mycket på det. Du har sex när det känns rätt bara. Då kommer det gå bra.


   
SvaraCitera

ni kan väl bara pussas och kramas istället[blush]


   
SvaraCitera

fragvise:

Har du haft sex eller vågar du inte heller?

Har inte haft, har inte fått så många erbjudanden [blush] skulle väl våga, men vara sjukt rädd ändå.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

dejta någon med liten kuk, sming comes to mind

[love][love]


   
SvaraCitera

Ha inte penetration vid sex än. Det finns massa andra sköna saker du och din sexpartners kan göra med varandra istället. Oralsex till exempel.


   
SvaraCitera

Du känner när du vill ha en snopp i dig sen. Då är man jättevåt och hatar killen men gillar snoppen liksom. Ah.


   
SvaraCitera

isola:

Då är man jättevåt och hatar killen men gillar snoppen liksom. Ah.

Hahaha [tard]


   
SvaraCitera

antrax:

Hahaha [tard]

Började skriva seriöst, sen gick det inte längre [blush]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Kan få så sjukt jävla awesome minuterlånga orgasmer så att hjärnan känns helt mosig i timmar efteråt, det vill man inte missa.

Kan även killar få ibland. Har fått typ 2 gånger. fast ja, "det kladdiga" tar ju slut fort, men sen ligger man och halvrycker i en minut efteråt och bara typ DAMN och kan inte tänka klart på resten av dagen.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Kan även killar få ibland. Har fått typ 2 gånger. fast ja, "det kladdiga" tar ju slut fort, men sen ligger man och halvrycker i en minut efteråt och bara typ DAMN och kan inte tänka klart på resten av dagen.

Har du gjort någonting speciellt då? [surprised]


   
SvaraCitera

isola:

Du känner när du vill ha en snopp i dig sen. Då är man jättevåt och hatar killen men gillar snoppen liksom. Ah.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag vågar inte stoppa in mina egna fingrar men har inga problem när andra gör det[rolleyes]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Har du gjort någonting speciellt då? [surprised]

Njä, bara att man haft bra sex, länge, och inte kommit på ett bra tag innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Men jaha, so what. Tänk inte så mycket på det. Du har sex när det känns rätt bara. Då kommer det gå bra.

Det är ju inte bara sex som är problemet jag vågar inte pulla mig eller låta nån annan göra det.

loom:

Har inte haft, har inte fått så många erbjudanden skulle väl våga, men vara sjukt rädd ändå.

Ok, jag tycker oxå så!

stereo total:

Ha inte penetration vid sex än. Det finns massa andra sköna saker du och din sexpartners kan göra med varandra istället. Oralsex till exempel.

Vi har gjort allt det och det är trevligt men vill gärna ha sex oxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bellstar:

Jag vågar inte stoppa in mina egna fingrar men har inga problem när andra gör det

Jag önskar att det var så för mig oxå [sad]


   
SvaraCitera