Aviseringar
Rensa alla

Vågar inte skriva något på denna hemsidan.


Ämnesstartare

Jag gick med i Ungdomar.se så att jag skulle hitta personer som jag kan chatta med men jag vågar aldrig börja skriva med någon. Jag börjar ofta skriva något men sen tar jag bort det. Det händer också när jag vill skriva trådar, jag är rädd att folk ska tycka att det jag skriver är fånigt så jag tar alltid bort det. Jag tror inte att någon kommer bry sig om det här och jag kommer förmodligen ångra att jag har gjort den här tråden, men jag tänkte att om jag gör den här tråden kanske jag vågar göra någonting annat än att bara ta bort allt jag skrivit.


   
Citera

Tumme upp 


   
SvaraCitera

Alla här e så trevliga så du behöver inte oroa dig Cool


   
SvaraCitera

Kan relatera. Svårt att känna att något man har att säga är viktigt nog för att andra ska bry sig (:


   
SvaraCitera

OnkelHubert:
Kan relatera. Svårt att känna att något man har att säga är viktigt nog för att andra ska bry sig (:

ba o skriva det ändå 

så blir man en vinnare 


   
SvaraCitera

Skriv vad du vill, ingen kommer döma dig för det och det är mest roligt när det kommer trådar lite här o var. 🙂


   
SvaraCitera

Heh tog orden ur munnen på mig, elr fingrarna i det här fallet


   
SvaraCitera

Skriv på d e ba kul när trådar skapas oavsett om dem e ”viktiga” elr inte. Ibland e d kul o ba skriva en massa ointressant skit här..


   
SvaraCitera

Det fantastiska med internet är att man kan vara helt anonym, så man behöver inte bry sig om vad folk tycker om en.

Vill man skriva något privat och känsligt? Bara att skaffa ett nytt alias som inte går att koppla till en själv så blir det mycket enklare att prata ut. Tycker jag i alla fall.


   
SvaraCitera

Se på mig bara, jag skriver fåniga saker hela tiden och UM verkar tolerera mig trots allt (tror jag).
Inte för att jag tror att det du vore att skriva vore fånigt ändå.


   
SvaraCitera

Oroa dig inte för att göra misstag. Det är helt normalt att känna sig osäker, det gör vi alla här. Speciellt i tonåren. Det blir lättare ju äldre du blir. Handen på hjärtat!


   
SvaraCitera

Skriv på


   
SvaraCitera

Majken Eriksson: Jag tror inte att någon kommer bry sig om det här och jag kommer förmodligen ångra att jag har gjort den här tråden, men jag tänkte att om jag gör den här tråden kanske jag vågar göra någonting annat än att bara ta bort allt jag skrivit.

Se där - nu har du skrivit TVÅ TRÅDAR.  Glad  Det var väl inte farligt?  Hjärta


   
SvaraCitera
shuna

Skit i vad folk tycker. Du är säkert smartare än de flesta här dessutom. 


   
SvaraCitera
evene

Gör ett nytt konto där du är helt anonym 😉


   
SvaraCitera