Aviseringar
Rensa alla

Vågar inte ta kontakt med honom


Ämnesstartare

Jag vet att det här kan låta knäppt men jag är kär i en kille jag faktiskt aldrig har träffat. Jag har lagt till honom som vän på facebook och gillat en av hans bilder, vilket var jobbit nog. Han gillade tyvärr ingen av mina bilder eller har inte tagit kontakt med mig på något sätt.
Problemet är att jag är helt galen i honom för jag vet att han är en fantastisk kille. Jag vet verkligen inte hur jag ska kunna ta kontakt med honom. Jag vill ju inte vara för på, och jag har alltid varit en blyg och tillbakadragen tjej som väntar på att killen ska ta första steget. Snälla någon, hjälp mig. Hur ska jag kunna ta kontakt med honom och få honom intresserad???


   
Citera

Hur kom det sig att ni blev vänner på fb från början?


   
SvaraCitera

hannz:

Han gillade tyvärr ingen av mina bilder

Hahahahahahahahah VA.
Nu får du fan ta och lägga ned med facebook och ring honom istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur kom det sig att ni blev vänner på fb från början?

Jag la till honom på fb eftersom att jag inte visste något annat sätt att ta kontakt med honom. Ni kanske också undrar hur jag vet vem har är och han är kompis med mina kusiner 🙂


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Nu får du fan ta och lägga ned med facebook och ring honom istället.

Sluta vara så oförstående!


   
SvaraCitera

hannz:

g la till honom på fb eftersom att jag inte visste något annat sätt att ta kontakt med honom. Ni kanske också undrar hur jag vet vem har är och han är kompis med mina kusiner 🙂

Då vet han ju vem du är, säg hej bara. I chatten. Ba hej 🙂 ska du träffa kusinerna nåt


   
SvaraCitera

mopsen:

Sluta vara så oförstående!

Då håller jag mig borta.


   
SvaraCitera

Vad som helst. Vad har du att förlora?

Mvh tjej som vet en snygg kille på FB men som ej tar kontakt

RakatKadaver:

Då håller jag mig borta.

Bäst för dig.


   
SvaraCitera

hannz:

Problemet är att jag är helt galen i honom för jag vet att han är en fantastisk kille

när man inte träffar någon man är intresserad av, så kan man förhöja denna person överdrivet mycket. så brukar jag göra, o har hört om kompisar som gör samma sak.

när du sedan träffar honom kommer du känna lite grann: "jaha, var det inte mer än såhär".

så se till att träffa honom på något sätt! så kommer du få dig en riktig bild av honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Då vet han ju vem du är, säg hej bara. I chatten. Ba hej 🙂 ska du träffa kusinerna nåt

Jag brukar träffa mina kusiner några gånger per månad men killen är aldrig där när jag är där.
Jag vet faktiskt inte om han vet vem jag är, han känner nog igen mig och så, vilket är bra, men tycker han inte att jag är konstig om jag bara helt plötsligt skriver hej i chatten?


   
SvaraCitera

JAG LA TILL HONOM


   
SvaraCitera

mopsen:

JAG LA TILL HONOM

U GO GIIIRL!!!
Spännande vad han ska svara

hannz:

men tycker han inte att jag är konstig om jag bara helt plötsligt skriver hej i chatten?

Näe, han tycker nog att du är konstigare om du inte presenterar dig när ni nu knappt vet vilka ni är. Eller han inte vet vem du är då.


   
SvaraCitera

isola:

Spännande vad han ska svara

På vad? Egentligen vet jag inte om det är han, för ansiktet syns ej på bilden, men blir kul att ta reda på.


   
SvaraCitera

mopsen:

På vad? Egentligen vet jag inte om det är han, för ansiktet syns ej på bilden, men blir kul att ta reda på.

På vänförfrågan. Om han accepterar den.
mm kanske är ngn ännu snyggare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retzler:

när man inte träffar någon man är intresserad av, så kan man förhöja denna person överdrivet mycket. så brukar jag göra, o har hört om kompisar som gör samma sak.när du sedan träffar honom kommer du känna lite grann: "jaha, var det inte mer än såhär".så se till att träffa honom på något sätt! så kommer du få dig en riktig bild av honom

Ja det är sant! Men jag vet verkligen inte hur jag ska kunna träffa honom :/


   
SvaraCitera