Aviseringar
Rensa alla

Vågar jag bjuda ut henne?


MastNj
Ämnesstartare

Jag är upp över öronen förälskad i en tjej i min klass. Vi är båda 17 år. Hon vet att jag är kär i henne och det har hon gjort sedan i November.

På senaste tiden har jag snackat ganska mycket med henne 🙂 I Söndags så ville hon att jag skulle komma till ehnnes fortbollsmatch som ska var apå Lördag och titta på och ta kort, men jag sa att jag inte vågar gå själv och att jag nog inte kan skaffa någon att gå med, hon blev lite ledsen [cry] Men men... I Måndags så ville hon att jag skulle göra henne sällskap i matsalen, det gjorde jag [bigsmile] Och i Tisdags (Alla Hjärtans Dag) så fick hon en bukett blommor av mig, hon tyckte om dem väldigt mycket och gav mig en kram [blush][love] Hon har också börjat vara inne på Skype mer nu, för att chatta / prata med mig. Förr så brukade hon gå in typ 1 gång i veckan (typ söndagar) men nu har hon varit inne 5 dagar i rad och pratat med mig 🙂

I Skype så har jag chattat med lite random folk fårn andra länder, och de har bjudit in henne till gruppchatten där de "okända" folket skämme rut mig hela tiden, hon kan även se allt "gulligt" jag har skrivit där om henne :3 Hon vet hur man lämnar chatten och hon kan göra det när hon vill, men det gör hon inte. Tror ni att det kan vara ett tecken på att hon gillar mig, för varför skulle hon liksom annars stå ut med att folk helt random snackar med henne där, sms:ar henne och ringer henne och ger henne meddelanden innehållande massa pinsamma saker om mig och massa gu,ligt jag sagt och så...

Det finns ganksa mycket mer att skriva men jag vill inte tråka ut er 😉

Vad tycker ni? Ska jag bjuda ut henne?

Förlåt för stavfel och grammatiska fel, jag var trött när jag skrev detta


   
Citera

ja gör det


   
SvaraCitera

Du är sjutton men beter dig som en tolvåring? Om alla här skriver nej släpper du henne helt då eller? Vissa saker kan bara du själv avgöra.

Man up och "bjud ut" henne så slipper du undra en massa. Skärp dig.


   
SvaraCitera

Kör hårt det går nog bra , fråga om hon vill ta en fika eller nåt 🙂 !


   
SvaraCitera

Nu förbjuder jag alla att curla honom, skriv inget mer i denna tråd. Låt honom lära sig leva utan guider.

mvh en välgörare


   
SvaraCitera

bjud ut henne! Hon kommer att bli jätte glad. gör de efter sista lektionen imorgon så kommer hon att bli överlycklig!!![love]


   
SvaraCitera

dekadent:

Nu förbjuder jag alla att curla honom, skriv inget mer i denna tråd. Låt honom lära sig leva utan guider.

Lite pepp skadar ju aldrig 🙂


   
SvaraCitera

Suddkastaren:

Lite pepp skadar ju aldrig 🙂

Rent allmänt så är det där inte korrekt pga uppenbara skäl, tänker dock inte starta någon diskussion om saken.


   
SvaraCitera

Haha va 😛 ? Jaja vem bryr sig..


   
SvaraCitera

yes


   
SvaraCitera

m.


   
SvaraCitera

nej du är feg och bjuder inte ut henne!
Fråga ifall hon vill gå på bio så svårt kan det inte vara.


   
SvaraCitera

asså nej, det är kört. nu har hon vant sig vid ett ständigt uppvaktande och den där känslan av att vara mitt uppe i någonting spännande. ett förhållande kommer förstöra båda de upplevelserna. sorry men du väntade för länge.


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

Jag har bestämt mig nu för att göra det!

Hur ska jag fråga? Vad ska jag fråga?

Ska jag fråga typ: "Vill du följa med och ta en fika nån dag?" [blush]


   
SvaraCitera

MastNj:

Ska jag fråga typ: "Vill du följa med och ta en fika nån dag?"

Nej fråga om hon vill äta bajs.


   
SvaraCitera