Aviseringar
Rensa alla

Vågar man lita på denna ralph laurens sida? svara snabbt plx 🙂


Ämnesstartare

http://www.ralphlaurenpolodk.com/

vad tror ni? allt verkar så billigt även fast det är rabatt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

JiNK:

vad tror ni? allt verkar så billigt även fast det är rabatt

Vet inte om det bara är jag men jag skulle aldrig köpa en tröja som kostade 1000 spänn. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte bara du, vargen. Verkligen inte.

Om ett klädesplagg av någon anledning absolut måste kosta mig så mycket så lägger jag ärligt talat hellre så lite som möjligt på det och ger resten till välgörenhet...

Bortskämda i-landsungdomar/ungar[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]polo grön nr 3[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det är inte bara du, vargen. Verkligen inte.

Om ett klädesplagg av någon anledning absolut måste kosta mig så mycket så lägger jag ärligt talat hellre så lite som möjligt på det och ger resten till välgörenhet...

Bortskämda i-landsungdomar/ungar

jag fick fortfarande inget svar på frågan 😉 och jag är ingen bortskämd ungdom 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JiNK:

jag fick fortfarande inget svar på frågan

en kvinnlig kafka:

[love]polo grön nr 3[love]

Tycker jag delvis verkar som svar på frågan[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tycker jag delvis verkar som svar på frågan

jag är väl efterbliven men, svaret är nej? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JiNK:

svaret är nej?

Inte vet jag, sen beror det på vad du menar med din fråga 😛

Jag tolkar det som att det finns mer än en sak du frågar. Antingen frågar du om man vågar gå in på sidan utan att få virus, eller så frågar du om man vågar köpa på sidan för att det är så "billigt" så att det inte är något lurendrejeri[crazy]

Vilket är det?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag tolkar det som att det finns mer än en sak du frågar. Antingen frågar du om man vågar gå in på sidan utan att få virus, eller så frågar du om man vågar köpa på sidan för att det är så "billigt" så att det inte är något lurendrejeri

Vilket är det?

Ja, jag undrade ifall det var en "riktig sida" och inte fake kläder. Eftersom att priserna var så låga, även fast det var rabatt. Dessutom står det inget om att de har en rabatt just den här veckan lr nåt.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JiNK:

Ja, jag undrade ifall det var en "riktig sida"

Sidor som jag är osäker på brukar jag googla. Googla själva adressen o se vad du får upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu tycker jag ju personligen att deras jävla polotröjor och hoodies är skitfula, men...

Kolla på ebay istället så kan du göra fina fynd. RL är ungefär lika vanligt i USA som H&M är här, det är bara här i Sverige som RL tycks vara något sorts rikemansmärke med en massa jävla påslag. Undvik helst såna där mongosidor.

Ska du köpa skjortor så köp custom fit, inte classic fit. Jag är 192 och normalbyggd och en classic fit M är gigantisk för mig. RL's skjortor är också lite längre, de är nästan alltid tänkta att vara instoppade i byxorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tycker jag delvis verkar som svar på frågan

haha[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

haha

Ja men det är det ju. Sen vad det är för svar är väl en tolkningsfråga[bigsmile][wink][ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Sen vad det är för svar är väl en tolkningsfråga

haha. precis[wink]


   
SvaraCitera