Aviseringar
Rensa alla

Vaginala problem


Hur gammal är du? Jag får också så ibland. Kanske är flytningar? 
Jag har märkt att det kommer mest när jag varit kåt, då kan det komma i ca 3 dagar i rad.. 


   
SvaraCitera
Heeej

Flytningar? Jag brukar få vääldigt vattniga några dagar i månaden. Använder då trosskydd så det inte blir så blött. Sen "ska" väl det vara vått där nere? Ska ju inte vara torrt direkt 🙂


   
SvaraCitera

Flytningarna kan vara rikligare vid ägglossningen, men 6 veckor är lite länge... är du orolig kolla upp det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

faphomet:
flytningar? idk

Typppp :

019linnea:
ring 1177

de är kinda värdelösa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

faphomet:
flytningar? idk

Kan ju vara de.. Men känns lite osäkert


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChillingKilling:
Hur gammal är du? Jag får också så ibland. Kanske är flytningar? 
Jag har märkt att det kommer mest när jag varit kåt, då kan det komma i ca 3 dagar i rad.. 

Jaså? Detta låter lite likt mig då. Har varit rätt kåt den senaste tiden 😛 Är strax 19 år


   
SvaraCitera

hoppsan:.:

Typppp :
de är kinda värdelösa

? Varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heeej:
Flytningar? Jag brukar få vääldigt vattniga några dagar i månaden. Använder då trosskydd så det inte blir så blött. Sen "ska" väl det vara vått där nere? Ska ju inte vara torrt direkt 🙂

Japp tack! ska försöka hålla koll på detta och se om det är det! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:

? Varför

Varje gång jag bett om hjälp har de bara citerat ifrån sin sida. Höll på att kvävas pga allergisk reaktion och de sa att jag skulle ringa när jag inte kunde andas. 


   
SvaraCitera

hoppsan:.:

Varje gång jag bett om hjälp har de bara citerat ifrån sin sida. Höll på att kvävas pga allergisk reaktion och de sa att jag skulle ringa när jag inte kunde andas. 

Du höll på att dö men de ville inte hjälpa dig? Låter ej som dem enligt mig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enjoy_The_Silence:
Flytningarna kan vara rikligare vid ägglossningen, men 6 veckor är lite länge... är du orolig kolla upp det

Får lov att göra det. Känns bara väldigt underligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:

Du höll på att dö men de ville inte hjälpa dig? Låter ej som dem enligt mig 

Det beror ju även väldigt mycket på vem som är bakom telefonen. Höll inte riktigt på att dö en min hals hade svullnat upp och hade problem med andning och de bad mig ringa när jag itne kunde andas 😛


   
SvaraCitera

hoppsan:.:

Det beror ju även väldigt mycket på vem som är bakom telefonen. Höll inte riktigt på att dö en min hals hade svullnat upp och hade problem med andning och de bad mig ringa när jag itne kunde andas 😛

Du skulle ringa till dem när du inte kunde andas istället för att gå till läkare?


   
SvaraCitera

019linnea:

? Varför

Ger de någonsin andra råd än "Gå till vårdcentralen!"?
De har sån press på sig att aldrig fela att de alltid måste ta det säkra före det osäkra. 


   
SvaraCitera

Nahual:

Ger de någonsin andra råd än "Gå till vårdcentralen!"?
De har sån press på sig att aldrig fela att de alltid måste ta det säkra före det osäkra. 

Aa, är ju därför de ville att TS bara skulle ringa till dem om personen inte kunde andas alls. 


   
SvaraCitera