Aviseringar
Rensa alla

Vakna


Ämnesstartare

Jag brukar alltid ha svårt att komma till skolan i tid eftersom jag inte kan ta mig ur sängen. Själva vaknandet är inte ett jätte stort problem, men att inte somna om kräver all min viljestyrka. Jag klarar helt enkelt inte att kliva ur min varma sköna säng, och ligger istället kvar i flera timmar ibland och kollar på TV tills jag har samlat mig tillräckligt.

Skulle uppskatta några tips.


   
Citera
Ämnesetiketter

Har också så ibland


   
SvaraCitera

jag vill också ha tips på de[surprised]


   
SvaraCitera

Jag behöver själv några.


   
SvaraCitera

Ställ väckarklockan en bit bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Ställ väckarklockan en bit bort.

Kan försöka, men tror att jag bara kommer slänga mig i sängen igen när jag har stängt av den.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Ställ väckarklockan en bit bort.

Då går man ju bara och hämtar den, stänger av, sen tillbaka till sängen.


   
SvaraCitera

Nexyia:

Då går man ju bara och hämtar den, stänger av, sen tillbaka till sängen.

Men för fan lite självdisciplin måste man ju ha.


   
SvaraCitera

Är du deprimerad, eller bara slö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en vrist:

Är du deprimerad, eller bara slö.

Mest slö, lite deppig är jag nog också. Fast bara en sån där låg känsla som man kan gå runt med inombords utan att riktigt veta varför... Om du förstår vad jag menar.


   
SvaraCitera

tips nej men fan va skönt det är


   
SvaraCitera

Skrämd av en vrist:

Är du deprimerad, eller bara slö.

Du skulle bli en utmärkt psykolog


   
SvaraCitera

Speltidning:

Om du förstår vad jag menar.

Mm. Gå upp, börja göra saker direkt, in i duschen, kläder, frukost. Svårt att bli trött när man börjar fokusera på'et.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en vrist:

Gå upp, börja göra saker direkt, in i duschen, kläder, frukost. Svårt att bli trött när man börjar fokusera på'et.

Det är det jag försöker intala mig själv att jag ska göra när jag går och lägger mig, men det blir aldrig så [cry]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Det är det jag försöker intala mig själv att jag ska göra när jag går och lägger mig, men det blir aldrig så [cry]

Musik, börja med trevliga morgonaktiviteter att se fram emot när man ligger i sängen och vill undslippa medvetandet, ät bättre.


   
SvaraCitera