Aviseringar
Rensa alla

Vakna av ett sms i natten och sedan svara.


Ämnesstartare

Brukar vara väldigt kul.
Jag brukar inte uppfatta smset på samma sätt och svarar därför helt puckat. Inatt skällde jag ut en kompis när jag halvsov på sms.
Hur brukar du göra när du sover och vaknar och får sms? Hur brukar det gå?


   
Citera
Ämnesstartare

oftast svarar jag inte [crazy] men om jag gör det brukar det likna ett fylle-sms typ [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriver rätt men under en långtid, somnar med mobilen i handen vaknar alltid av någon konstig anledning och skickar typ 2-3timmar senare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får aldrig sms


   
SvaraCitera

Händer ibland att jag inte ens minns att jag har skickat.
Blir oftast väldigt korta svar. Men några missuppfattningar blir det inte (inga som jag mins iallafall huehuehue)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

Hur brukar du göra när du sover och vaknar och får sms? Hur brukar det gå?

Skriver oftast ett halvt sms och somnar sedan med mobilen i handen.
Svarar jag så är det väl någon rappakalja.
Tror ibland att det är mitt alarm som piper, då trycker jag på en massa knappar och somnar sedan på mobilen.


   
SvaraCitera

Brukar försöka att undvika att svara på natt-sms då jag alltid brukar komplicera saker och ting vid den tiden på dygnet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Får aldrig sms

Skönt det, hatar nog att smsa lite ändå.


   
SvaraCitera

Brukar svara halvt sovande. Sen när jag vaknar har jag inget minne av att ha skrivit nå [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar ibnte varför alla sover med ljudet på, har alltid avstängt [crazy]


   
SvaraCitera

Om jag får sms på natten är det oftast bara oanständiga förslag från trög pundare. Så brukar ignorera.


   
SvaraCitera

Hahah, har smsat med ett tomt sms som svar en gång [bigsmile] när jag vaknade såg jag "tack för det tomma smset!!", fast jag hade inget minne av det och fick lov att förklara de för honom [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

fattar ibnte varför alla sover med ljudet på, har alltid avstängt

aa jag med dock, men vaknade kl 6 imorse och kollade på mobilen för klockan och svarde på sms jag fått på kvällen när jag sov och sen somandehheheh kanske skrev cp
ingen cares


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

aa jag med dock, men vaknade kl 6 imorse och kollade på mobilen för klockan och svarde på sms jag fått på kvällen när jag sov och sen somandehheheh kanske skrev cp
ingen cares

ahaa, aaa tkr det är läskigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske. Brukar vara alldeles för trött för att analysera varenda ord i smset på natten, så brukar ta allting skämtsamt.

Borde göra det hela tiden.


   
SvaraCitera