Aviseringar
Rensa alla

vakna illamående.


Ämnesstartare

Nu tre dagar i rad har jag vaknat tidigt på mornarna och mått otroligt illa. Jag spyr inte men känns som om jag skulle kunna  göra det. Efter ett tag går jag och lägger mig igen och somnar om och.när jag vaknar har jag otroligt ont i magen. 

Jag vet inte vad.detta beror på, jag äter som vanligt, går och sover så mycket jag behöver.

Nån som har nån aning om vad det kan vara?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

gravid Glad


   
SvaraCitera
Yaren

mensvärk? Eller kanske är du gravid ? Eller är du kanske magsjuk? 

M


   
SvaraCitera

magsjuka eller så är du skendräktig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
gravid Glad

I sånna fall är jag nya jungfru Maria

Yaren:
mensvärk? Eller kanske är du gravid ? Eller är du kanske magsjuk? M

Kan vara mensvärk nu när du säger det,den är  bara väldigt tidig 

terrormat:
magsjuka eller så är du skendräktig

Tror inte det är magsjuka då jag enbart mår illa en kort stund på morgonen. Och tror definitivt inte att det är skengraviditet och det är ovanligt bland människor.


   
SvaraCitera

jag mår alltid illa på morgonen, får tvinga mig i frukost och många gånger känns det som om man ska spy.. alltid antagit att det är normalt pga man är trött när man just vaknar.. tar väl 1 timme innan det går över


   
SvaraCitera
time
 time

Har du nyligen börjat äta något som tidigare inte tillhörde din diet, alternativt, har du mycket mjölk i din kost? Min kompis fick laktosintolerans i vuxen ålder och då började det på ett liknande sätt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Har du nyligen börjat äta något som tidigare inte tillhörde din diet, alternativt, har du mycket mjölk i din kost? Min kompis fick laktosintolerans i vuxen ålder och då började det på ett liknande sätt. 

Jag har varit laktosintolerant sedan fem års ålder. Kunde för ca.två år sedan börja Äta vanlig mat men undviker mjölk så mycket som möjlig. 


   
SvaraCitera
time
 time

elise999:

Jag har varit laktosintolerant sedan fem års ålder. Kunde för ca.två år sedan börja Äta vanlig mat men undviker mjölk så mycket som möjlig. 

Då återstår frågan om du nyligen lagt till något till din diet som kan påverka.


   
SvaraCitera