Aviseringar
Rensa alla

vakna tidigt


Nintendo:

så jag sover runt 7-8 timmar natt

aha, men dåså[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

halv åtta

ofta d ens e tidigt
har gått upp 5 nu i fleeera veckor

fast jag kan somna om[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaknar jag tidigt somnar jag om. men jag la mig 4 igår så vaknade inte fören 11 idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vakna tidigt kan vara skönt som fan göra kaffe i lugn och ro för sig själv, fågelkvitter, cigg, soluppgång osv


   
SvaraCitera

mitt problem e ju drygare byta med halv fem varje morgon? [cheers]


   
SvaraCitera

hatar o vakna fyra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

hatar o vakna fyra

jag älskar det, för då är det så skönt att somna om. DÅ kan jag somna om, men idag kunde jag inte ..tur att det inte var mitt i natten iaf!

dazed:

vakna tidigt kan vara skönt som fan göra kaffe i lugn och ro för sig själv, fågelkvitter, cigg, soluppgång osv

men är du inte trött!?


   
SvaraCitera

Barfota:

jag älskar det, för då är det så skönt att somna om. DÅ kan jag somna om, men idag kunde jag inte ..tur att det inte var mitt i natten iaf!

alltså på eftermiddagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

när går du upp????

04:30[no-no]


   
SvaraCitera

aristoteles:

04:30

död1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

men är du inte trött!?

jo därav: kaffe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

jo därav: kaffe

i see


   
SvaraCitera

Brukar inte ha några problem att somna om. Men kan jag inte det brukar jag gå ut och gå lite. Iaf nu på sommaren är det fint att gå ut tidigt på morgnarna. På vintern skulle jag nog sätta mig här och gnälla lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Vad brukar ni göra om ni vaknar tidigt, typ flera timmar tidigare än vad ni är vana vid/än vad ni måste gå upp?

åker tilll gymmet lr
sitter vid datorn lr tv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska upp 5 i morgon. Och jag kan inte sova. Är aptrött, men tänker så jävla mycket. Jag är lite ledsen nu också tror jag, det var längesen. Kanske kan somna lite bättre nu när jag sagt det.


   
SvaraCitera