Aviseringar
Rensa alla

vaknade nyss


Ämnesstartare

i paniiik för att jag trodde att ajg försov mig till skolan hahaha sött = )

dricker nu iskall loka m granatäppelsmak, älskar granatäppel de e såååå gott va gör ni umisarpumisar


   
Citera
Ämnesstartare

gott. har handlat kläder idag så nu kommer jag inte hata mig sj lika mycket längre 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va handla du?

hatar att handla saker. får så jävla ångest av det : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

två par byxor' hittar typ aldri som passar. hundra kr för båda! en ljusgrå kofta, en svart klänning, en svart tröja, en transparent silversvart urringad tröja sexiii, en hudfärgad klänning, mins föräldrar trodde att d var ett nattlinne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äter en munk med nutella


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså tror jag har förfrysit huden på kinden! men fattar inte det var ju många plusgrader idag :SSS kanske förfrös den förrut när jag cyklade men får symptom först nu Ledsen det var iallafall lite uppsvullet och vitt.... typ som död hud  Gråter varje gång du gör en tråd ska jag hålla på förfrysa mig Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skönt att sova ere!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

skönt att sova ere!

det stämmer. bästa som finns. 

Burg:

asså tror jag har förfrysit huden på kinden! men fattar inte det var ju många plusgrader idag :SSS kanske förfrös den förrut när jag cyklade men får symptom först nu Ledsen det var iallafall lite uppsvullet och vitt.... typ som död hud  Gråter varje gång du gör en tråd ska jag hålla på förfrysa mig Arg

men burre klä dig ordentligt :SSS 

amsi:

två par byxor' hittar typ aldri som passar. hundra kr för båda! en ljusgrå kofta, en svart klänning, en svart tröja, en transparent silversvart urringad tröja sexiii, en hudfärgad klänning, mins föräldrar trodde att d var ett nattlinne

vad härligt! hur mkt blev allt??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexhundrafemtisju!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

sexhundrafemtisju!!!!!

inte så mkt trots allt!!! 


   
SvaraCitera