Aviseringar
Rensa alla

Vaknar av att han runkar


Ämnesstartare

Jag hoppas att jag lagt detta i rätt forum nu[smile]

JO det är så att jag och min pojkvänn har vart tillsammans i 6 månader nu och vi har ett jätte bra sexliv enligt mig.. vi har sex ca 2 ggr om dagen då vi ses, oftast kväll o morgon. Det blir ofta väldigt intensivt och rutorna immar igen[wink] Vi brukar båda komma ungefär 2 gånger också

Men det har hänt nu ca 2-3 ggr att jag har vaknat mitt i natten då han har legat o runkat. Varför gör han så? Räckte det inte med att vi har det mys både innan o efter att vi lägger oss? borde jag ta illa upp?[sad]

jag brukar inte låta han märka att jag vaknat, brukar försöka somna om bara.. Ngn med liknande problem?[confused]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Haha, han låter lite knäpp [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Haha, han låter lite knäpp [party]

Hjälpte ju inte direkt...
Vad borde jag göra liksom??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha usch... SAAB = skrota aset annars byt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att runka innan man går och lägger sig, eller om man inte kan sova är ju det optimala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Att runka innan man går och lägger sig, eller om man inte kan sova är ju det optimala.

det är ju inte som att han gör det när vi lagt oss, e typ tidigt på morgonen innan jag också vaknat... men varför väcker han inte mig? jag vill ju också leka[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissStockholm:

Hjälpte ju inte direkt...
Vad borde jag göra liksom??

Fråga honom varför han inte väcker dig [smile] om du nu vill det


   
SvaraCitera

Att han runkar fast ni har sex är ju i sig inte konstigt. Säg bara åt honom att du tar lite illa upp när han gör det brevid dig då ni sover.
Och så var den saken ur världen [y]


   
SvaraCitera

lite jobbigt kan jag förstår att han gör det men när du vaknar så ha sex me honom då vetja:) eller be honom vänta till imorgon.
båda grejerna skall säkert funka:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch, han är bara morgonkåt och vill inte väcka dig för sex så han runkar bort problemet istället. Jag tycker inte det är någon big deal .
Om du orkar gå bli väckt mitt i natten för sex, så prata med honom och säg att det är okej att han väcker dig mitt i natten för sex.

Jag minns de härliga tiderna med mitt ex, kunde väcka mig 4 på morgonen och gnälla om att hon var kåt. Sånt där uppskattas 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissStockholm:

men varför väcker han inte mig? jag vill ju också leka

han vill låta dig sova är det så konstigt ?


   
SvaraCitera

Vattuman:

Jag minns de härliga tiderna med mitt ex, kunde väcka mig 4 på morgonen och gnälla om att hon var kåt. Sånt där uppskattas 🙂

Haha, va söt (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissStockholm:

2 gånger också

Bara? [tard]


   
SvaraCitera
Hando

MissStockholm:

Räckte det inte med att vi har det mys både innan o efter att vi lägger oss? borde jag ta illa upp?

Naa, det sägs ju att det är skönare att runka själv än att ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol. fråga inte honom, utan oss


   
SvaraCitera