Aviseringar
Rensa alla

Vaknar av att han runkar


Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Testa vakna nästa gång och börja rida honom, tror inte han direkt kommer säga "STICK, LÅT MIG RUNKA FÄRDIGT", han vill förmodligen inte väcka dig från din skönhetssömn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]Nästa ång det händer så ta, tag i hans snopp och fråga om han behöver hjälp


   
SvaraCitera

MissStockholm:

borde jag ta illa upp

tecken att han vill att ni ska ha sex oftare! >:-D

nämen, han kanske har svårt att somna då brukar vissa runka tills man somnar. För efter man har kommit så känner sig typ utmattad, lättad haha men aa så man somnar typ enklare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissStockholm:

?

När jag hade sex med mitt ex så kom hon alltid före mig, och ville inte fortsätta efter det. Och vi var ganska blyga båda två så oralsex kom inte på fråga.
Och jag var självklart otroligt frustrerad över det, så jag väntade tills hon hade somnat och gick in på toaletten och runkade av mig.

Kanske är så? Jag vet inte.


   
SvaraCitera

MissStockholm:

Det blir ofta väldigt intensivt och rutorna immar igen Vi brukar båda komma ungefär 2 gånger också

Men det har hänt nu ca 2-3 ggr att jag har vaknat mitt i natten då han har legat o runkat.

Konstig typ :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han kanske vill ha sex mer? 😉 eller så frågar du ba om han vill ha hjälp? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHhaha va fan är det för störd kille?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha orka va beroende


   
SvaraCitera

Äh, är ju skönare att dra en tralla ibland, snabbt och enkelt.


   
SvaraCitera

Killar gör så [wink] No offense[crazy]


   
SvaraCitera

Låt honom dra en runk 😀 Han kanske behöver det för att vara klar i skallen! Onani=harmoni haha kom på den nu! yeahhhh


   
SvaraCitera
Gifted

MissStockholm:

Räckte det inte med att vi har det mys både innan o efter att vi lägger oss? borde jag ta illa upp?

Sex är inte ett alternativ till onani, pss som lösgodis inte är ett alternativ till mat.

Det är inte alls säkert att han vill ha mer sex, och jag tror knappat att han är missnöjd.

Det är helt enkel så att ibland så kan det vara trevligt att ha en privat stund med sig själv.


   
SvaraCitera

MissStockholm:

med liknande problem?[confused]

sug av hnm


   
SvaraCitera

MissStockholm:

Men det har hänt nu ca 2-3 ggr att jag har vaknat mitt i natten då han har legat o runkat. Varför gör han så?

Han kanske går igång på att onanera till dig då du sover? Vem vet... människan går igång på väldigt många olika saker, vissa lite mer annorlunda och unika än andra. En annan anledning kan vara att han har svårt och somna och då hjälper onani, det vet jag själv.

Jag tycker du ska fråga honom själv! Och var inte rädd var att erbjuda en hjälpande hand, det uppskattas definitivt! [y]


   
SvaraCitera