Aviseringar
Rensa alla

Val 2010, hjälp mig välja vem jag ska rösta på???!!!!!!!!111


Ämnesstartare

Jag är en snäll, glad kramgo kille på 19 (snart 20!!!!1) år. Gillar mysiga hemmakvällar, promenader, snygga tjejer och vita sneakers. Mona Sahlin känns ju lite som det självklara valet utifrån detta, men min last.fm-match är mer åt Filippa Reinfeldts håll (och då alltså Fredriks också antagligen). MEN! På nästan ALLA YouTube-videos jag tycker är roliga så står det "SD 2010!!" i kommentarerna, srsly blir fan förvirrad! Hjälp! [shake]

Har bara röstat i Europaparlamentsvalet tidigare och jag blev inte riktigt nöjd där, ledsen men så är det. ([cry])


   
Citera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

[crazy]

Finns för mycket valmöjligheter i dagens samhälle, ååååångest. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD såklart! Ej att glömma är att judarna får mer och mer makt här i världen (lol se lobbyisterna i USA liksom :S:S). Då är det bäst att stå bland de högaktade sionisterna här i Sverige!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Finns för mycket valmöjligheter i dagens samhälle, ååååångest. 🙁

Fast man borde rösta på Sahlin fö hon är en riktik arbetare iaf. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

SD såklart! Ej att glömma är att judarna får mer och mer makt här i världen (lol se lobbyisterna i USA liksom :S:S). Då är det bäst att stå bland de högaktade sionisterna här i Sverige!

Men asso, på nordisk.nu säger de ju att SD är sionister, wtf liksom? SLuta förvirra mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Men asso, på nordisk.nu säger de ju att SD är sionister, wtf liksom? SLuta förvirra mig!

Det var ju exakt det han sa. Tard. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast Anton Abele e ju moderat och han verkar vara den enda som inte stödjar gatuvåld och våldteckt, förvirandde. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rösta KD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nifelheim:

Det var ju exakt det han sa. Tard. [bigsmile]

Ah oj, läste inte hela. sry sry [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns inget bra val[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blankt? :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kommer säkert rösta på miljöpartiet precis som allt annat vänsterfolk[no-no] eller på något pyttelitet radikalvänster-parti som typ tycker att pengar är mord eller något sånt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Fast Anton Abele e ju moderat och han verkar vara den enda som inte stödjar gatuvåld och våldteckt, förvirandde. [cry]

Men asso, förstår honom inte faktiskt! Vad vill han att man ska göra???


   
SvaraCitera