Aviseringar
Rensa alla

Val inför tvåan?


Ämnesstartare

Kouku:

Mjo fast svenskan är så oseriös i ib och jag kan flytande svenska så [y]

A1HL kräver ju ändå sitt lilla jobb, även om jag håller med om att det är ett jävla flumm, speciellt om man väger in PDP.

Kouku:

Hmm, vill vara anonym här på um (a) vart går du? [cute]

Kan förstå det med tanke på dina skapade trådar[rolleyes]

Lund, anyways.


   
SvaraCitera

Mawns:

Foto är mer värt än både psykologi a och filosofi a sammanlagt. Att läsa Republiken ger en lika mycket kunskap som hela filosofi a-kursen.

Psykologi a har vi redan i programmet, det är inget man väljer till. Det är psykologi b och filosofi a som man kan välja.
Men engelska c är 100p, och svenska c 50p så jag har bara 50p över och foto är, tyvärr, en 100-poängskurs.


   
SvaraCitera

louie:

Men engelska c är 100p, och svenska c 50p så jag har bara 50p över och foto är, tyvärr, en 100-poängskurs.

Du kan läsa mer, bara så att du vet det! Om schemat matchar, det vill säga.


   
SvaraCitera

Mawns:

Du kan läsa mer, bara så att du vet det! Om schemat matchar, det vill säga.

Aa, jo... ska höra med min skola och se om det funkar. För somsagt: foto är min grej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

multuspollex:

A1HL kräver ju ändå sitt lilla jobb, även om jag håller med om att det är ett jävla flumm, speciellt om man väger in PDP.

Mjoo, det jag menar [smile]

multuspollex:

Kan förstå det med tanke på dina skapade trådar[rolleyes]

Lund, anyways.

Heheh [blush]
Jaha, inte ens i samma stad ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

Mjoo, det jag menar [smile]

För seriöst, jag gjorde inte något vettigt på svenskan i PDP. OCh då menar jag verkligen ingenting alls. Men det blev lite tuffare i tvåan.

Kouku:

Heheh [blush]

The eye is watching you[cool]

Kouku:

Jaha, inte ens i samma stad ju.

Okej, alltså Skåne, alltså Borgar?


   
SvaraCitera

louie:

Aa, jo... ska höra med min skola och se om det funkar. För somsagt: foto är min grej!

Foto är alla vackra människors grej!

multuspollex:

Okej, alltså Skåne, alltså Borgar?

De har IB i Kristianstad [wink]


   
SvaraCitera

Kouku:

Just nu har jag valt:
Matte standard (kommer att läsa till matte E då), Svenska higher level som modersmål, Engelska A2 higher level (typ som modersmål fast ändå inte), Psykologi standard och Historia higher level.

Wtf?!?!? Gå tillbaks till din egen planet terminator!!!


   
SvaraCitera

Mawns:

Foto är alla vackra människors grej!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

multuspollex:

För seriöst, jag gjorde inte något vettigt på svenskan i PDP. OCh då menar jag verkligen ingenting alls. Men det blev lite tuffare i tvåan.

Tog du A1 eller A2, för vi har folk i min grupp Svenska A (1an) som inte ens kan prata svenska utan bara "förstår"

multuspollex:

Okej, alltså Skåne, alltså Borgar?

Nah, inte ens i Skåne [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

De har IB i Kristianstad [wink]

[confused]

Eftersom jag känner folk som går IB på Söderportgymnasiet i Kristianstad så är jag fullt införstådd med att det finns där, ja.

Dessutom finns IB i Helsingborg, for your information.

Men eftersom ovanstående linjer lokalt är förhållandevis små, så generaliserade jag och drog till med Borgar.


   
SvaraCitera

multuspollex:

Men eftersom ovanstående linjer lokalt är förhållandevis små, så generaliserade jag och drog till med Borgar.

Så kan man ju inte göra! Det var ju inte alls ett rimligt antagande, på något sätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

Nah, inte ens i Skåne [wink]

Häpp, då kan jag bara S:t Eskil, men jag tänker inte gissa.

Kouku:

Tog du A1 eller A2, för vi har folk i min grupp Svenska A (1an) som inte ens kan prata svenska utan bara "förstår"

Jag har Swedish A1 HL och English A2 SL. Och de som bara förstår svenska hör väl hemma i Swedish A2, om inte Swedish B.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

multuspollex:

Häpp, då kan jag bara S:t Eskil, men jag tänker inte gissa.

[smile]

multuspollex:

Jag har Swedish A1 HL och English A2 SL. Och de som bara förstår svenska hör väl hemma i Swedish A2, om inte Swedish B.

Och du går i 2an? [smile] Nja, jag vet inte jag förstår inte vad de får ut av lektionerna haha men visst [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

Och du går i 2an? [smile]

Jepp.


   
SvaraCitera